Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Blid og fornøyd over et strøkent hus som ble ryddet og vasket igår. Dro tidlig på jobb og mannen er hjemme med gutten vår på 6 måneder. Kommer hjem 6 timer seinere og hva oppdager jeg? Rotete stue og møkkete gulv og mannen skylder på ungen Hvordan klarer menn å rote når det ikke finnes rot eller møkk i mils omkrets. Han fikk klar beskjed om å rydde, mens jeg og skatten koste oss ute Noe furt mann som sitter i hjørnet på sofaen Anonym poster: 5e52c55f4e999f3d66ecd4e32759e06c
Caprica Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Samme her altså.. I helgene har vi en dag hver hvor vi kan sove ut. Den dagen manen sover vasker jeg klær, tar ut av oppvaskmaskin, bretter tøy, koker tåteflasker, rydder, tørker støv etc. Den dagen jeg står opp sent, er huset bombet. Leker overalt, grisete gulv, fullt av oppvask i kummen på kjøkkenet, etc et Tc. Han ligger rett ut på sofaen kun avbrutt av bleieskift og litt leking innimellom med treåringen. Argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå