Gå til innhold

Anna Leonora & Leonora Vivianne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte dere disse navnene? Anna og Vivianne er oppkalling og vi vil gjerne bruke ett av disse til den eldste jenta vår som kommer om en måned. Og navnet Leonora er vi veldig glad i begge to. Hvilket syns dere klinger best? Etternavnet er relativt kort og internasjonalt så jeg tenker at det går greit med to lange fornavn da.

 

Anonym poster: 98d0ffd4bd9a9ed6ef431d669ee75a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine navn, likte det siste best.

Skrevet

Likte det siste best :)

 

Anonym poster: fdcf4621e55802a0819fd8543fc5a62d

Skrevet

Litt for pompøst begge deler, spør du meg. Det eneste ok navnet var Anna.

 

Anonym poster: bd0cd52a7fdeb3092d78273eab2d3924

Skrevet

Jeg tror jeg ville kuttet ut Leonora og bare kalt henne Anna Vivianne! Fine navn:-)

 

Anonym poster: b9a9b4d4ad781107ba39879d02326ffd

Skrevet

Hva med Vivianna :-)

 

Anonym poster: 04bd0bf9344a1d2596dcc665b3732f72

Skrevet

Vivianna var et fint forslag.

 

Leonora Vivianne var fint. Går jo ikke med Anna Vivianne :-p

Skrevet

Første var ok, men ville ikke brukt begge til vanlig. Leonora Vivianne synes jeg er WAY over the top.

 

Anonym poster: 4b19ac4181f3e2ecd744056585fd45cf

Skrevet

Anna Leonora kling godt:)

 

Leonora Vivianne blei marsipan, sukker og melis på ein gong.

Skrevet

"Eldste datteren vår som kommer om en mnd.."?? Hva vet du om hvor mange andre du får da? :P

 

Ellers: Pompøse navn

 

Anonym poster: 5e0def87998f0b8fd59fd05a865d2a5c

Skrevet

Vivianna høres ikke ut som et ekte navn. Samt at begge du nevner er så pompøst at det høres ut som om du prøver litt for hardt. Anna eller Leonora -alene, er fine navn.

 

Anonym poster: 380b20c8a3d0952704b21b360cedcc41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...