Gå til innhold

Flytter forsiktig inn hit :)


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Er 4+0 idag, har visst det siden onsdag men er fortsatt usikker på om jeg tør å komme inn hit enda. Mistet i desember og er kjempe redd for å miste igjen :(

Men man kan jo ikke leve i frykt, så får bare krysse alt og håpe at spiren klorer seg fast og blir inni magen min frem til termin 07.12.13 (foreløpig termin) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Hopper inn jeg og. Tror jeg er 4+6 i dag med termin 3.des. Gleder meg til de neste 8 månedene, akkurat nå tenker jeg mer på hvordan det blir å være gravid enn på at det faktisk skal komme en baby i hus. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to :)

Syns det er kjekt at vi er en del i desember gruppa :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, begynner å bli noen allerede i desembergruppa. Selv har jeg termin 11.12, og er kjempespent! Symptomer til nå er øm i magen, trøtt, og veldig varierende i humøret. Hehe, lurer på hvordan dette året blir for samboer, med en unge i trassalderen, og kjerring full av hormoner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler liksom ikke at jeg har noen symptomer :(

Men er trøttere enn normalt og ganske moody...men merker at jeg savner de ømme brystene og kvalmen :S

Trodde kvalmen begynte igår, men var bare et engangstilfelle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke kvalm, og har foreløpig ikke ømme bryster. Men det kommer nok. Leste et sted at det er vanlig at kvalmen kommer etter uke 6... Håper bare ikke jeg blir så trøtt som sist. Da sov jeg i flere uker i strekk. Men tar heller det, enn å kaste opp dagen lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle! Håper de fikser barnehageinntaket til våre håpefulle skal ha plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere! Jeg er 5+2 og har termin 2.desember. Morsomt å ha noen og dele med nå så tidlig i svangerskapet :) Er jo enda litt hemmelig. Jeg har merket graviditeten med at jeg er usigelig trøtt, litt svimmel og har meget ømme bryster. Krysser fingrene for at kvalmen ikke kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Lilja. Godt å ha noen her å dele med. Jeg har fortalt det til en venninne foreløpig. Blir nok flere før uke 12, men ikke mange. Det føles så rart å holde det hemmelig når jeg selv har hodet fullt av det. Har lyst å si det til alle!

Endret av Lykketroll13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg lykketroll, jeg vil helst si det til alle for jeg er så glad, men heldigvis stopper frykten for SA meg i å si noe. Er så dumt å si det til for mange før jeg vet at alt er bra med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...