Gå til innhold

Ikke ta graviditeten alvorlig nok ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært her inne i overkant mye i det siste så får jeg følelsen av å ikke ta min egen graviditet seriøst nok..... ;)

Jeg har ikke gjort store endringer i hva jeg gjør i forhold til hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Selfølgelig litt endringer på mat og sluttet å drikke alkohol men det er alt.

Etter å ha lest her inne så burde jeg ihvertfall kjøpe meg flere par støttestrømper, fordi jeg flyr så mye. Bekymre meg for hvor jeg kan reise og hva jeg kan gjøre sånn i tilfelle det er en teoretisk mulighet for at barnet kan bli skadet.

Jeg har ikke gjort en eneste endring i hvordan jeg lever, og risikovurderer veldig lite i hverdagen...

Jeg er snart inne i uke 20, og jeg har ikke gjort en eneste ting for å forberede at lille bølle kommer til verden. Vi gleder oss selvfølgelig masse, men jeg bruker ekstremt lite tid på å se for meg, og planlegge fremover.

Er det bare meg som ikke har gått i den hysteriske, jeg skal ha baby fellen, og har blitt helt idiot, eller er det andre her inne som har det sånn.

Og ja, dette er til og med den første babyen vår ;)

Anonym poster: 5384f7f7ab3b33dedf0d057c31eafb4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene :) Forandret ikke noe bortsett fra mat og alkohol. Levde som vanlig. Klarte så vidt å få ferdig barnerommet før ungen kom. Tida fløy fra meg :P

Anonym poster: 159fa78ccaa71d89716d0933b819757f

Skrevet

Du er ikke alene :) Forandret ikke noe bortsett fra mat og alkohol. Levde som vanlig. Klarte så vidt å få ferdig barnerommet før ungen kom. Tida fløy fra meg :P

Anonym poster: 159fa78ccaa71d89716d0933b819757f

Takk! Godt å høre :)

Jeg lurer innimellom på om det har rablet helt for enkelte gravide .... ;)

Anonym poster: 5384f7f7ab3b33dedf0d057c31eafb4b

Skrevet

Neida du er ikke alene... Ikke bli hysterisk... tror bare det er en del mennesker som tviler på sin egen dømmekraft her inne ;-)

Gjest yrild
Skrevet

Synes det å ikke drikke og ikke spise ting man ikke skal spise + spise folsyre var alvorlig nok for meg :-)

Eller så levde jeg som normalt, men jeg har også hatt relativt enkle svangerskap i tillegg til at kostholdet mitt var bra nok fra før av.

I utlandet er jeg alltid oppmerksom på hva jeg spiser både med og uten barn i magen. Ingen liker jo å få salmonella eller annet snusk ;-)

Skrevet
Jeg har kutta ut spekemat og myke oster, ellers ikke endra noe.
Fikk kheft av JM fordi jeg ikke spiser vitaminer, men jeg har hardt for å svelge tabletter.
Så nei, du er ikke aleine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...