Miss Impatient Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Har de to siste dagene følt meg generell dårlig, med feber og hodepine. I da våknet jeg (ingen feber) og var kjempesvimmel og rød i kinnene. Det har vart i ca 2,5 timer nå. Jeg har spist og drukket vann - men føler meg fremdeles veldig rar. Når jeg beveger blikket eller snur på hodet så svimler det enda mer for meg. Er tung i hodet, og det føles nesten som å være fyllesyk. Føler også at jeg ser veldig hoven ut i ansiktet. Burde jeg ringe legevakten, eller er jeg bare overhysterisk da??
rasekatten Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 du bør kansje heller ringe legevakta og høre, tryggere det enn og høre med noen her. god bedring
Miss Impatient Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2013 Ja, ville bare sjekke om det tilfeldigvis var noen her med lignende symptomer som kunne vite hva det var :-) LIker ikke ringe legevakten for alt mulig, virker så hysterisk da. Men jeg ringte, så jeg skal inn og sjekke at ikke det er svangerskapsforgiftning eller noe.
Foccacia Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 Hvor langt er du på vei? Hva med å ringe føden?
Miss Impatient Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2013 Hvor langt er du på vei? Hva med å ringe føden? Er bare 24 uker, så litt tidlig å ringe føden kanskje? Men jeg var på legevakten i dag, skrev et eget innlegg om det lenger oppe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå