Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på handel med mine barn, minsten i vogna, kjøpte snop til i kveld. Ved kassa var det kø, kø, kø, kø, men vi hadde det ikke travelt og barna med vogn stilte seg pent i kø og jeg stod ved siden av, hilste også på damen foran oss. Det kom ei som måtte gå foran vogna vår for å komme til avishylla, så barna flyttet seg litt bakover. Hun valgte seg en avis og begynte å prate med damen som stod foran oss, på en meget snedig måte hadde hun da kommet inn i køen foran oss. Jeg så at min eldste datter ble oppgitt men hun sa ingenting, jeg derimot sa på en hyggelig måte at vi stod i køen. Både hun og den andre damen så forskrekket på meg , men hun flyttet seg bak i køen.....det som irriterer meg er at JEG fikk dårlig samvittighet, vi hadde det ikke travelt,ikke mange varer heller men selvfølgelig føler jeg som det er jeg som har gjort noe galt. Kanskje synes damene at det var uhørt å si i fra med så mye folk rundt oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di va gjedna vante med å bare snike i køen, men godt du sa ifra syns ikke det er greit at folk sniker seg framføre

Skrevet

Denne er jo klassisk :( Denne damen kunne sagt unnskyld og i alle fall latet som om hun ble litt flau. Da hadde ikke du følt det slik. Særlig viktig at du sa i fra siden du hadde barna dine med deg, de plukker fort opp dårlig køkultur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...