Gidder ikke! Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 Hvilken type er du? Du har alle sesongene av en skikkelig bra serie, begynner å se og lever deg helt inn i det du ser. Klarer du å begrense deg og holde igjen litt, porsjonere ut en episode nå og da eller ser du flerer episoder etter hverandre når du kan, kanskje til og med en hel sesong på en dag/natt? (Om du kan da, selvfølgelig) Jeg er nemlig veldig det siste, nå som jeg har vært alene i flere dager, har jeg hatt rene seriemaraton i stua Klarer ikke å la være å se en episode, bare eeen til og eeen til! Jeg og mannen min er nemlig helt i hver vår ende av skalaen og hos oss sier det MYE om typen person vi er
Gjest yrild Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Jeg er som deg. En sluker.... Jeg er sånn med bøker også. Det er en av grunnene til at vi ikke har TV... Jeg blir såååå oppslukt. Det har jo blitt en veldig naturlig begrensning av dette etter at vi fikk barn da, men jeg får iblandt litt lite svn fordi jeg begynner på en bok eller en tv serie og ikke klarer å stoppe ;-)
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Jeg er en mellomting. Jeg kan se et par episoder, men så blir jeg lei og må gjøre noe annet. Jeg har ikke tålmodighet til å sitte pal og glane heller.
Balumpalump Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Blir veldig oppslukt! Kan nesten ikke sove hvis jeg har begynt på en spennende bok Serier kan jeg også bli oppslukt av, men som regel syns jeg de fleste serier ikke fenger veldig. Noen anime serier blir jeg helt hekta på og da får jeg ikke gjort noe annet enn å pløye igjennom. Nytter heller ikke snakke til meg, greier ikke holde en samtale med mindre jeg lukker boka/setter episoden på pause.
Magia Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 Definitivt den siste. Liker best å vente med å se en serie til den er avsluttet også, så jeg slipper å vente evigheter på neste sesong. Jeg syns man får mere helhetsopplevelse av en serie ved å se den sammenhengende over noen dager/uker. Man får med seg små sammenhenger i serien som går en hus forbi når man ser en episode i uka f eks. Er likedan med bøker og ligger ofte langt utover natta for å lese.
Gidder ikke! Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2013 Så det er flest som meg da, kanskje det er en jentegreie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå