Gå til innhold

Vesla leker tiger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og krabber rundt på alle fire og hveser. HELE TIDEN. Bare fres, fres, fres og fressssssssss.

Måtte si, tigere hveser og freser ikke HELE tiden. Jo, det gjorde dem.

Grøss, håper denne tiger greia går over snart. Vært sånn i mange uker nå..

Men ja, jeg elsker henne overalt fordet om det er en smule plagsomt å høre på i lengden :)

Anonym poster: a87bb3d09e1f1f63518ad030113ded1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vår 2,5 åring var løve og dinosaur hver bidige dag i flere uker tidligere i vinter... Sjarmerende de første dagene, men etter som det ble til uker var det hakket før jeg ble sprø ;) Og jeg elsker gutten over alt på jord jeg også, ikke like begeistret for løver og dinosaurer som ikke kjenner sin besøkstid :P

Skrevet

Så godt å høre at det er flere tigerunger:-) Knøttet hveser,knurrer og brøler. Men det verste er at han "angriper" fordi tigeren er sulten.

Skrevet

Hahaha :D

Anonym poster: a55e0563f9887c4fc8d3fb2e8c58baed

Skrevet

Artig tråd :-)

Min minste er søt kattepus, han da..........

Hadde vært bare søtt, hvis det ikke var for at han absolutt skal slikke alle i fjeset hele tida (vaske de altså....) ;-)

Storesøsknene går i fistel............ ;-)

Anonym poster: 098cbb2c3c8ef2a0ca7b4a102b996c40

Skrevet

ha ha, artig tråd. Jeg er heldig jeg da, for vesla vår har bare knurret i 4 dager. Hun vil ikke si hva slag dyr hun er, men forstår her at det kan vare flere dager til.

Skrevet

Dere er heldige alle sammen. Min toåring har siden i høst vært en krokodille som åler seg rundt, knurrer, brøler og biter (hardt!!!) i føttene, eventuelt leggene, til alle i nærheten...

Går litt lengre mellom hver krokodilleperiode nå enn det gjorde i begynnelsen, heldigvis :)

Anonym poster: 7ab99c3281a28855a102e422797ea6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...