Gå til innhold

Stelleveske - hvilke anbefaler du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 2 nå i sommer, og er på utkikk etter ny stelleveske.

Hadde emmaljunga stelleveske og tfk stelleveske til førstemann, og de var jeg ikke så veldig imponert over. Syntes emmaljunga sin var for liten, og tfk stelleveska ble veldig fort "slappp og slaskete".

Trenger en stelleveske med plass til alt jeg trenger til babyen + et skift og litt medisiner til storesøster..... har sett litt på disse skinnvesken til storsak.....men er litt usikker på om jeg tørr å legge så mye penger i en stelleveske uten å ha sett den "live".....

Noen som har en stelleveske å anbefale ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener de har storsak på barnas hus eller babyshop, da får du sett de live værtfall =)

Vi kjøpte ju-ju be all, men vi har jo heller ikke fått prøvd den ennå. Synes den virker god da. Har pakket til babyen i den og har plass til flere skift, bleier, teppe m.m.

Skrevet

Vi hat akkurat kjøpt ny Emmaljunga vogn med stelleveske. Ikke den originale, men den som er ett hakk dyrere og større.. Denne faktisk: http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Stellevesker/Eksklusiv_Stelleveske-603.html

Nå har vi ikke brukt den enda, siden frøkna ikke kommer før om tre mnd, men den ser veldig stor og romslig ut. Vi hadde Simo sin sist, og var ikke fornøyd i det hele tatt!

Dn vogna og stellevesken har vi oxo bestillt ( i fargen vanilla ) :) Mn skal ikke bruke dn før i august ;) Er spendt ....
Skrevet

Jeg har juju be bff. Mange smarte rom,egen mammalomme foran og god plass. Kjempefornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...