Gå til innhold

hvilket nick tror du er mest fashionista ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eeeeer nick fredag

Anonym poster: ef97e9817a0e3ea97f58fd499b7a712b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamman til nurket

Anonym poster: 0db0c02c178c1a92ec003ba88009df2c

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kanskje hun som har nicket Fashionista? :P

Ellers har jeg fått med meg at Overlord er litt over gjennomsnittet opptatt av klær og tilbehør.

Skrevet

Stemmer for Overlord og Mammantilnurket. "Bor på Løkka lizzåm,og drikker bobblis hele tiaaaa" <--- godsinnet erting altså. Ikke "rappeter" meg! ;)

Skrevet

Rappetert!!!!

Anonym poster: 2a6e3aa8c665250b1415463393507d31

Skrevet

Tja, vanskelig å si. Men jeg veit med 100% sikkerhet at de fleste her inne er mye mer "fashionista" enn meg. (Veit jo ikke engeng hva det betyr)

Foressten aldir hørt ordet fashionista før, er det et ordentlig ord?

Skrevet

Stemmer for Overlord og Mammantilnurket. "Bor på Løkka lizzåm,og drikker bobblis hele tiaaaa" <--- godsinnet erting altså. Ikke "rappeter" meg! ;)

Stas å bli nevnt i tråd, men snart flytter vi til Suburbia ... hvordan skal dettegå? ;)
Skrevet

Stas å bli nevnt i tråd, men snart flytter vi til Suburbia ... hvordan skal dettegå? ;)

Det kommer til å gå til helvete ;)

Bare vent, du kommer til å ende opp som meg, 5 mnd siden jeg flyttet ut av sentrum, og før påske kjøpte jeg joggesko. Ikke for å trene i nei, men de var så behagelig å gå i..... :P

Skrevet

Bare vent, du kommer til å ende opp som meg, 5 mnd siden jeg flyttet ut av sentrum, og før påske kjøpte jeg joggesko. Ikke for å trene i nei, men de var så behagelig å gå i..... :P

... og DER fikk hipsterdamen fra Løkka panikk :o
Skrevet

... og DER fikk hipsterdamen fra Løkka panikk :o

Ja, BØØØ :D

Det er der vi ender opp

( ok, de ble kjøpt for å ha noe behagelig å gå tur med på hytta i påsken, men de blir nok med hjem i bilen i morgen... )

Skrevet

februarprinsen

Anonym poster: 8aa4d4bd669d1fcd7ff21d073c37d2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...