Gå til innhold

Overvekt og massasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt overvektig og føler meg veldig misfornøyd etter to svangerskap. Magen henger og står ut, og jeg har ikke hatt på meg badetøy siden jeg ble gravid med første for snart 4 år siden. Jeg ønsker å ta en massasje, men lurer på hvordan jeg kan gå frem for å føle meg avslappet og ikke bare tenke på at jeg er "naken"

Noen som har tips?

Må jeg bare innfinne meg med at jeg misfornøyd og "holde ut", satse på at massøren ikke bryr seg? Kler man av seg alt unntatt trusa? Jeg tenker på rygg- og nakkemassasje. Sitter man, ligger man? Jeg har aldri gjort dette før, men nå har jeg et gavekort som skal brukes opp (og jeg trenger det!). Kler man av seg ved benken, går man rundt i badekåpe, eller hvordan fungerer det?

Anonym poster: cfcddd295a58e2cd43a327ac84a6bae2

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Du trenger ikke vise mer enn du vil, og tar i alle fall ikke av alt hvis du bare skal ha rygg og nakke behandlet.

Men massører ser mennesker i alle former på benken sin. Ikke tenk på det.

Skrevet

Jeg tenker sånn som deg og er ikke komfortabel med å ta av meg klærne. Jeg går til fysioterapaut pga skulder, rygg og nakke og jeg beholder singleten på. Han masserer og styrer under singleten, ikke noe problem det :-) Må bare tilføye at han er råkjekk, så det gjør ikke blygheten min noe bedre. Men som regel må man vel ta av seg på overkroppen, men du ligger jo som regel på magen når du får massasje, så du viser ikke så mye da.

Anonym poster: a8251e4a40db6c97545092dc6ed5bbd9

Skrevet

Truse og bh er greit, og så bruker de å være flinke til å dekke til f.eks. beina og baken og nedre del av ryggen når de jobber høyere opp.

Ikke bekymre deg - vi som jobber med folk på den måten ser folk i alle former, fasonger og størrelser, så vi tenker egentlig ikke så mye over det. Vi er mer opptatt av den jobben vi skal gjøre.

Du kan også spørre på telefonen når du bestiller timen, evt si fra at du ikke føler deg komfortabel med å ta av alt. Er det bare rygg-nakke så kan du jo trolig ha på buksen også.

Kast deg ut i det, bestill en time og nyt det :)

Anonym poster: 99e9160e595aaf218b4eca89810a760e

Skrevet

Dere som jobber med det, hva slags utdannelse har dere? Jeg kunne godt tenke meg å gå til en massør i tillegg til fysioterapaut, men jeg er redd det skal kollidere. Han jeg går til er kjempeflink, men han gir meg type medisinsk behandling av problemområdene mine og jeg kunne tenke meg en litt sånn totaloverhaling/velvære massasje av hele meg. Er det noe farlig å gjøre det ved siden av? Må kanskje nevne at jeg har ganske vondt et par dager etter behandling for så å bli mye bedre for hver gang, så han tar ikke i meg med silkehansker.

Anonym poster: a8251e4a40db6c97545092dc6ed5bbd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...