Gå til innhold

Hva tror dere mannen min driver med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår drakk han 4 glass vin, han gikk Og la seg før meg. Når jeg gikk og la meg stod han opp og la seg på sofaen.

Ikveld har han drukket et glass aquavitt og gikk en lang tur etterpå, uten å si hvor han gikk. Han hadde med seg hundene.

På dagen idag var han ute fra klokken 10-16.

Har fått mindre kos og kyss enn vanlig.

Hva kan dette skyldes?

Anonym poster: b8c4e5506ed0d5cda34b3c528078781d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... litt stort spørsmål. Om dette er noe han normalt ikke pleier å gjøre... kanskje han har mye å tenke på for tiden, eller kanskje han bare fikk lyst til å drikke litt, lyst til å gå seg en tur.

Trenger vel ikke bety så meget tenker jeg ;)

Skrevet

har dere problemer i parforholdet.??

noe som har forandret på livet deres utenom dette. ??

prøvd å snakke med han.??

Anonym poster: 6e6b85d13a09bc1efe2067df8f09af4b

Skrevet

Umulig å si. Høres ut som han er sur på deg.

Anonym poster: 50620b4fe0eac34d93a89bb3df7bdfb9

Skrevet

Just a tip... Spør han! Han vet nok best..

Skrevet

Depressiv, lei av forholdet, utro, du snorker og han planlegger noe for dere sammen... Kan skyldes mye dette...

Anonym poster: ccd7237346f4784bf20d20265b47bd0d

Gjest Antarctica
Skrevet

Han har dame. Dessverre kjenner jeg lusa på gangen.

Skrevet

Hadde spurt ham hvorfor han la seg på sofaen når du kom og la deg, for en merkelig ting å gjøre.. Og at han blir borte i 6 timer uten å si fra hvor han skal og uten at du krever en forklaring når han kommer tilbake? Dere har hvertfall enorme kommunikasjonsproblemer.

Anonym poster: ff36509f9ede241910dc78e61bd1d49f

Skrevet

Jeg syns ikke vi har noen problemer. Han sier det ikke er noe.

Prøvde å ringe han før idag to ganger, men han svarte ikke. Ikke ringte han tilbake heller.

Snorke gjør jeg ikke, men hunden vår snorker av og til.

Han har spist veldig mye smågodt de siste dagene også. Istad var han helt rød i øynene....

Kan det være han har begynt med narkotika?

HI

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Ja. Men det fins fysiske symptomer som ville ha vistes, tror jeg.

Flere enn røde øyne, mener jeg! Han kan jo ha grått...

Endret av Pashla
Skrevet

Jeg syns ikke vi har noen problemer. Han sier det ikke er noe.

Prøvde å ringe han før idag to ganger, men han svarte ikke. Ikke ringte han tilbake heller.

Snorke gjør jeg ikke, men hunden vår snorker av og til.

Han har spist veldig mye smågodt de siste dagene også. Istad var han helt rød i øynene....

Kan det være han har begynt med narkotika?

HI

Det var nå vel en litt drøy påstand ut fra det du sier her i tråden iallfall.

Kan det være at han er oppgitt over en mistroisk kjæreste?

Skrevet

Blir man ikke rød i øynene av narkotika da? Har aldri sett han gråte noengang så syns det virker usannsynlig.

Aner ikke hva jeg skal tro.

Nå gikk han å la seg....jeg sitter her igjen i sofaen.

Kanskje han syns jeg har blitt tjukk og ekkel nå som jeg er gravid?

HI

Skrevet

Blir man ikke rød i øynene av narkotika da? Har aldri sett han gråte noengang så syns det virker usannsynlig.

HI

Joda. Og av å være trøtt, ha infeksjon på øynene, gråte, være allergisk og forkjøla og tusen andre ting. Bruker han narkotika så vil du se markant endring av oppførsel. Det er jo litt som å drikke seg dritings og prøve å skjule det. Det går ikke. Det går heller ikke verken om du er høy på marihuana, amfetamin, partydop eller hva det nå skulle være...

Skrevet

HI

Virker det mer usannsynlig at han har grått enn at han har starta med å ta narkotiske stoffer? Kanskje det da i seg selv burde være en varsellampe for deg?

Skrevet

Er det første barnet? Kanskje han har litt tanker å fordøye i forbindelse med det å bli pappa. Det er ganske stor overgang for ham også :) Kanskje han ville "feste litt" når han drakk vin. Og fikk ikke sove, ville "feste" mer, eller bare se på TV, whatever...

Det er mange grunner, og det trenger IKKE være at han er utro! Kanskje du må snakke litt med ham og spørre om noe plager ham ifht barnet (eller noe helt annet). Hvordan har han det på jobb? Er han typen som ikke "takler" å ha ferie? Mannen blir litt "kokko" av for mye ferie. Veldig rastløs og løser det ofte med litt å drikke.

Skrevet

Det er mitt andre barn, hans første.

Han elsker jobben sin. Kanskje det har noe med ferien å gjøre?

Han drikker jo av og til vin hjemme til vanlig også, men ikke så mange glass.

Det er slitsomt med disse gravidhormonene....man blir jo helt paranoid. Jg tror egentlig ikke han driver med narkotika, han er ikke typen til det. Men var liksom en tanke som bare dumpet ned i hodet mitt...

Jeg skal gå å legge meg nå, og se om han vil prate litt med meg.

Takk for svar alle sammen

HI

Skrevet

jeg vil bare gi deg en klem kjære HI. tenk positiv for din lille sin skyld som bor i magen din :)

Anonym poster: 23dcdcce124df3ba88fb24420ce7aafd

Skrevet

Hasj? Om han raider posen med smågodt, går lange turer og har blodsprengt blikk, mener jeg.

Kanskje han har mye å tenke på nå siden babyen kommer snart. Om han ikke vil fortelle deg hva det hansler om så kan du kanskje ta det opp med en kompis av ham du har en god tone med? Det ordner seg nok uansett.

Klem,

Anonym poster: 7632bbccfb5605fc06d6a14e62a1db50

Gjest Antarctica
Skrevet

HI

Joda. Og av å være trøtt, ha infeksjon på øynene, gråte, være allergisk og forkjøla og tusen andre ting. Bruker han narkotika så vil du se markant endring av oppførsel. Det er jo litt som å drikke seg dritings og prøve å skjule det. Det går ikke. Det går heller ikke verken om du er høy på marihuana, amfetamin, partydop eller hva det nå skulle være...

Men det er jo også endringene i atferd hun reagerer på, det er jo dem hun nevner først. Ludomani er også en mulighet. Men de som stikker seg vekk i mange timer gjør det ofte for å ringe noen eller treffe noen, og legger han seg på et annet rom, syns jeg fortsatt det høres ut som om han har dame. Noen blir så forelska at de føler seg "utro" mot den andre når de ligger med kona, så bisarrt det enn høres. Noe nytt i dag, HI?

Skrevet

Dytt

Anonym poster: 60a0680861ab5ffd22588087e9ad501b

Skrevet

Spør om det er noe som plager han, du kjenner han forhåpentligvis bedre enn oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...