Håper<3 Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Jeg hadde aldri greid å gi fra meg et barn som jeg hadde bært, selv om det ikke var "mitt", så jeg kunne aldri vært surrogatmor. Men jeg syns det å gå gravid var en fantastisk opplevelse, så på den måten hadde det ikke gjort meg noe..
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Hadde jeg visst hvor jævlig det kom til å bli i dette svangerskapet så hadde jeg ikke blitt det for min egen del engang. Ha ha:) men utover det tror jeg at jeg kunne gjort det, for den som betyr aller mest for meg
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Ja, det kunne jeg nok gjort, jeg liker å gå gravid, men ønsker virkelig ikke flere barn nå.. Og jeg slet med å finne den "mors følelsen" før ungene ble født, så kunne nok vært det, om jeg slapp å se ungen(e) etter fødsel... Anonym poster: dd9c5122a73998f7ef76e4ec50f0c262
Kanutten83 Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Jeg kunne sikkert ha gjort det for en av søstrene mine, da ville jeg jo hatt barnet i livet mitt. Men hadde aldri klart det for en fremmed selv om barnet ikke var mitt biologisk.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Hadde ikke egget vært mitt eget, så kunne jeg faktisk vurdert det.. Men måtte da vært '100% sikker' (sikker er man jo aldri uansett på noe, men..) på at barnet, som jeg nok ville ha vært emosjonelt knyttet til, ville få en god oppvekst.. Jeg hadde for eksempel gjort det for mine egne søstre dersom behovet var der og mulighetene lå tilrette for surrogati. ..men om egget hadde vært mitt eget, derimot.. Da tror jeg nok at min egenethet for surrogati ville vært påskrytt.. Anonym poster: 1a1017a44bf0bf04cb81324e8bf3d206
ung.mor.89 Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 nei. hadde ikke taklet og gi fra meg barnet.
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. mars 2013 #9 Skrevet 29. mars 2013 I utgangspunktet nei, men for noen jeg virkelig er glad i kunne jeg gjort det med innsatte egg. Da hadde jeg vært rugekasse, men ikke gitt bort mitt eget barn.
Gjest Antarctica Skrevet 29. mars 2013 #10 Skrevet 29. mars 2013 Ja, det tror jeg faktisk. Jeg syntes det var hyggelig å gå gravid og var ikke veldig plaget av noe unntatt halsbrann mot slutten. Hvis en kjær venninne eller slektning hadde fjernet livmoren og ikke kunne få barn, ville jeg ha vurdert å bære fram hennes, gitt at det var lov i Norge. Politisk sett syns jeg ikke det burde BLI lov, så dette blir veldig hypotetisk, men jeg ville klare å gi fra meg barnet, ja.
Madolyn Skrevet 29. mars 2013 #11 Skrevet 29. mars 2013 Hadde gjort det for ti mill, men aldri med eget egg. Hater å gå gravid og å føde men som sagt, for 1 mill i mnd... :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #12 Skrevet 29. mars 2013 Jeg tror ikke det, og ihvertfall ikke med eget egg. Anonym poster: a2add607be1aab394ff12294de162414
TPK Skrevet 29. mars 2013 #13 Skrevet 29. mars 2013 Nei, det tror jeg ikke. Da måtte det være for nære venner eller familie. Fordi jeg vet gleden av å få et barn, og unner dem det samme. Men jeg har hatt slitsomme svangerskap, og vet ikke om jeg vil utsette kroppen min for det igjen, spesielt uten "premien" på slutten...
Peispå! Skrevet 29. mars 2013 #14 Skrevet 29. mars 2013 Ja, fordi jeg er helt ferdig med egen produksjon. Har ikke hatt lette svangerskap, men jeg vet hvilken berikelse det ville ha gitt noen som var barnløse. Men, kunne ikke ha vært med egne egg.
Tarssan Skrevet 29. mars 2013 #15 Skrevet 29. mars 2013 Ja det tror jeg at jeg kunne vært, men det måtte vært for en av mine nærmeste.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #16 Skrevet 29. mars 2013 Det hadde krevd alle kreftene jeg har å gi fra meg det barnet. Men jeg tror jeg hadde klart det det rett innstilling. Om jeg visste det godt på forhånd og hele tiden sa det til meg selv at dette barnet er ikke mitt. Anonym poster: d9ea5cd4f2e28c15654540de01ce865d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #18 Skrevet 29. mars 2013 Nei, hadde aldri klart å gi fra meg barnet. Og sett bort i fra det er svangerskapet mitt så langt helt jævlig, så skulle hatt veldig mange millioner for å gå gjennom det her en gang til, hvis vi hypotetisk sett later som jeg var kynisk nok til å gi fra meg barnet etterpå. Anonym poster: bc057f62b55aa231b607670b9dceb161
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2013 #19 Skrevet 29. mars 2013 Nei. Mest pga at jeg ikke har helse til det.
*Miss Flua* Skrevet 29. mars 2013 #20 Skrevet 29. mars 2013 Ja, men bare for min søster eller min bestevenninne.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #21 Skrevet 29. mars 2013 Nei, jeg hater virkelig å være gravid, så det er det siste jeg kunne tenkt meg. Skulle jeg gått gjennom det en gang til måtte jeg iallefall fått premien selv! Anonym poster: b02f45efc8daca4cd8e0735a98bbb9a7
C&M&H Skrevet 29. mars 2013 #22 Skrevet 29. mars 2013 Ja, hvis jeg fikk velge for hvem..og de hadde hatt en god grunn for ikke å kunne bære det frem selv (ikke type Hollywood grunn - bevare kroppen som den er...) En nær veninne eller en svigerinne, søskenbarn etc som jeg visste ville ta seg godt av barnet. Men ikke med egne egg. Da hadde jeg følt jeg hadde gitt fra meg mitt eget barn..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #23 Skrevet 29. mars 2013 jeg måtte bruke surrogat, og jeg vet at for de som velger å være surrogater, så er det en lang prosess å komme ditt. Man skal ha et inderlig ønske om å gjøre det, og etter det det mange ting som skal matche før man går i gang: Anonym poster: 2d1cdd26989381f2594b5485a2bf3dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå