Gå til innhold

var ute en hel vennegjeng igår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle drakk i store mengder , samboeren min også.

Jeg var den eneste som ikke drakk pga graviditet.

Har aldri hatt det så morro å kosa meg så mye ute.

Fikk med meg alt å husker alt.

Trur faktisk jeg har bestemt meg for å ikke drikke alkohol

Mer , med midre jeg har lyst da.... Men føler jeg faktisk har det bedre uten.. Er jeg sær? Hva syns dere?

Anonym poster: 7226ef358afd9471bd7328f68cd12685

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ikke noe sært i det.. Jeg har gjort samme beslutning, og flere andre jeg kjenner også etter en natt på byen i edru tilstand med fulle venner :)

Skrevet

Ok!

Det er vel nesten ikke bryet verd, men jeg kommer til å rapportere deg hver gang.

Anonym poster: a4b52c314879e19db01c87aa6e8d9f9b

Skrevet

sånn har jeg vært siden jeg var 18, gravid eller ikke. er somregel alltid sjåfør, og om jeg drikker blir det bare 2-3 øl og ikke mer. husker alt og slipper taxi kø og overnattinger. kan passe på at alle andre kommer seg hjem og så sove i egen seng OG jeg er i fin fin form dagen derpå...

Anonym poster: 1169cd4534343144a3aa91befb6dd156

Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol men har ingen problemer med å være sammen med folk som drikker. De, derimot, synes ofte litt synd på meg.

Anonym poster: e92ae9086e3e8712fd0cb73855f666a3

Skrevet

Jeg må være full for å orke å være ute på byen, med hele kjøttmarkedet og sleazy menn og sure damer. Det blir derfor sjelden byturer for min del. På privatfest kan jeg sitte og nippe til èn drink hele kvelden og storkose meg, danse og ha det gøy. Har funnet ut at det er deilig å ha energi dagen derpå til barna, har liksom ikke mulighet til å ligge en hel søndag foran tv`en lenger..

Anonym poster: ab1cfad1581acdaacd38d064158b335e

Skrevet

Jeg var på byn engang jeg var gravid og jeg har aldri hatt det så gøy før:-D

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Synes ikke det er sært i det hele tatt :-). Jeg drikker heller ikke alkohol, hverken på byen eller hjemme. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...