Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Forslag til hva jeg kan lage det i ? Har 3 forskjellig Anonym poster: affd783076363fd55b1c10c5655f0e09
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Lage det i? Som i boller, brødformer, pappbeger el.? Anonym poster: 1257f7b64d6d7daaa87c67df86a20f46
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Stetteglass. Ungene her synes det er kjempegøy å få gele i vinglass, du kan lage flere lag oppå hverandre om du lar et lag stivne før du tar i et nytt. Anonym poster: 857d3e38bf0a4a9de246f30e76bdecd2
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 (endret) I halve appelsiner som du har tatt ut fruktkjøttet av. Så deler du i båter når geleen har stivnet http://monicarobstad.matprat.no/2012/07/21/gele-i-frukt/ Endret 29. mars 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 Kan man balande jordbær og bringebær gele? Anonym poster: affd783076363fd55b1c10c5655f0e09
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Kan man balande jordbær og bringebær gele? Anonym poster: affd783076363fd55b1c10c5655f0e09
<3 2G <3 Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Ja, men bruk hele pakkene om du ikke har tenkt å legge lagvis, da må de stivne mellom.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Jeg likte godt melonene i blogglinken. Anonym poster: 69a3e4458863026d4ea2e0a261d324f6
chrisallic Skrevet 29. mars 2013 #9 Skrevet 29. mars 2013 Ungene her i huset elsker gele i vanlige glass med sukker på kanten.Dupper kanten på glasset i vann og så i sukker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå