Gå til innhold

skal lage gele.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til hva jeg kan lage det i ?

Har 3 forskjellig :)

 

Anonym poster: affd783076363fd55b1c10c5655f0e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lage det i? Som i boller, brødformer, pappbeger el.?

 

Anonym poster: 1257f7b64d6d7daaa87c67df86a20f46

Skrevet

Stetteglass.

 

Ungene her synes det er kjempegøy å få gele i vinglass, du kan lage flere lag oppå hverandre om du lar et lag stivne før du tar i et nytt.

 

Anonym poster: 857d3e38bf0a4a9de246f30e76bdecd2

Skrevet

Kan man balande jordbær og bringebær gele?

 

Anonym poster: affd783076363fd55b1c10c5655f0e09

Skrevet

Kan man balande jordbær og bringebær gele?

 

Anonym poster: affd783076363fd55b1c10c5655f0e09

Skrevet

Ja, men bruk hele pakkene om du ikke har tenkt å legge lagvis, da må de stivne mellom.

Skrevet

Jeg likte godt melonene i blogglinken.

 

Anonym poster: 69a3e4458863026d4ea2e0a261d324f6

Skrevet

Ungene her i huset elsker gele i vanlige glass med sukker på kanten.Dupper kanten på glasset i vann og så i sukker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...