Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Er det vanlig? Da jeg la meg i går kveld, hadde jeg smerter i ca 20 min, og det samme fikk jeg nå i stad. Blir ikke forandret selv om jeg går, setter meg, legger meg eller noe. Det er ganske vondt, har liksom lyst til å finne dusjen eller varmeflaska, kjenner jeg... :/ ellers er alt som vanlig, med kynnere, bevegelser og ellers. noen erfaringer, jenter? Anonym poster: af3973b82af7304feb759e1362832ba7
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Er vel modning. Har det samme, er 35 uker. Har holdt på sånn endel uker uten at det har skjedd mer. Har også mye vonde kynnere som tar i mage, rygg og nedover beina. Anonym poster: 82d75f38adf627b921c829870372c73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå