Gå til innhold

Hvilken bæresele anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til baby, kan brukes i en lengre stund (ut på turer) uten at barnet "tar skade" av det, og så må den være god å bære.

Anonym poster: c19b9eb62b1e873d94bd36a3694cd885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til baby, kan brukes i en lengre stund (ut på turer) uten at barnet "tar skade" av det, og så må den være god å bære.

Anbefaler deg å søke råd på forumet Tettintil (bare Google det) :)

Anonym poster: b18dea31a5ddc55f8a4f6a8291b05e66

Skrevet

Om jeg bare skulle hatt én ville det vært en mei tai.

Men jeg liker best å ha både mei tai og Beco butterfly. Mei tai til magebæring og når jeg vil brette selen bitteliten og ha i veska, Beco til ryggbæring etter hvert og når jeg skal gå lengre distanser med litt tung unge.

Anonym poster: 260d6209216d0052092a4c1244bb354b

Skrevet

Ergo baby carrier er veldig god og kan brukes lenge. Kan fint brukes på turer. Der bærer du tyngden på hoftene. Babyen sitter med tyngden fordelt utover hele rumpa og lårene.

Skrevet

Beco, Ergo og Manduca er cirka helt like. Eneste forskjellen, som gjør at jeg lander på Beco, er at den har et frontpanel som gjør at man kan sette barnet i før man tar den på ryggen - mer som en sekk. Jeg synes det gjør det enklere å løfte barnet på da, særlig slik i 7-12-månedersalderen når de ikke ndøvendigvis bidrar selv, selv om det finnes rikelig med gode teknikker for å gjøre dette med de andre selene også.

Anonym poster: 260d6209216d0052092a4c1244bb354b

Skrevet

Manduca! Har "spredd" den til nesten alle venner med barn, og alle elsker den.

Anonym poster: f20ac557f91faf0bf0e1989b1ff0969c

Skrevet

Manduca! Helt perfekt, og ingen lange seler.

Skrevet

hadde mei tai og var kjempefornøyd. Den ble brukt veldig mye fra hun var 2 mnd og de siste gangene vi brukte den var hun 3,5 år (lange turer i bratt terreng)

Skrevet

Er veldig fornøyd med ergo :)

Skrevet

skriver under Manduca. Har brukt den til barnet var 2,5 år, hjemme, i Spania, på fjellet- anbefaler på det sterkeste! fordeler vekten ned til hoftene, så det var nesten like lett å bære 2 åring som 8 mnd baby!

Skrevet (endret)

For nybegynnere er Beco super, nettopp fordi du kan plassere ungen i selen før du tar den på deg. Trenger ikke oppøve deg noen teknikk på plassering av barnet ved ryggbæring.

Ellers er både manduca, ergo og angelpack gode formsydde seler, og du får greit tak i dem alle på Finn om du ikke sjanser på å kjøpe ny :)

Endret av Smyril Line
Skrevet

Vi har ergo, og den blir myye brukt :)

Gjest yrild
Skrevet

Vi har vært utrolige fornøyde med Manduca. Har også en veldig god Mei-tai fra www.titt-tei.no. I tillegg har jeg prøvd både Beco og Ergo som begge også er gode.

Min mann synes Manducaen er den beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...