Gå til innhold

Tips til flytyr med 17mnd? (samme som i 1-2 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil veldig gjerne ha tips til leker, apps osv som gjør flyturen litt lettere. Gullet er 17 mnd og bortimot ute av stand til å sitte. Forrige flytur var midt i dagduppen mens denne blir rett etter, skal til London så det blir 2t20 min med aktivisering :-D Yeah. Veldig glad han er aktiv men innimellom hadde det vært om han gadd sitte litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En flytur til London tar 55 min.

Anonym poster: ab9c0ab259a79e0938329f18c7e41eea

Skrevet

Min er også suuper aktiv, men det er akkurat som de skjønner at de må roe seg litt når de flyr. T.o.m turer til Thailand hsr gått veldig greit med min lille turbo prinsesse. Små figurer, pastiller, mitegnefilm, puslespill, vandring i midtgangen og prating med medpassasjerer, titting i vindu, litt synging osv så går det.

Skrevet

Ehh... Det spørs vel hvor man reiser fra det vel???

Anonym poster: 1f6e3ee1d9e7efebad8c51679cdcd222

Skrevet

Vi var på 15 timer flytur med jentungen da hun var 21 mnd gammel.

Vi hadde ipad og lastet ned noen spill og tegneprogrammer, samt hennes favoritt barneprogram.

Jeg kjøpte også inn noen småbiler og pakket de inn individuelt. Det tok litt tid å pakke de opp og gleden var stor da hun fikk biler (hun hadde veldig interresse for biler dengangen). Vi lekte med bilene i sikkert 2 timer. Bare vit at de kan dette ned mellom setene og det er et helvete å fiske de frem ;) Jeg kjøpte 10 biler og det var bare 4 som overlevde turen.

Tok også med et par bøker, en dukke, og favoritt teddybjørnen.

I tillegg hadde vi med koseteppet hennes.

2 timer er unnagjort på null komma niks :)

Skrevet

Måtte jo komme en DIBsmartass også. Blæ lek et annet sted! Ikke alle bor der du bor *jeezus*

Skrevet

Takk for gode tips, jenter. Gode råd dette :-)

Skrevet

En boks med oppkuttet frukt og rosiner, pluss et sånt lite sverd som egentlig er til å ha i drinken med et coctailbær på så ungen kan spise en og en ting med sverdet er noe som kan aktivisere min lille i ganske lang tid. Er av en eller annen grunn utrolig morsomt å spidde en og en drue, eplebit o.l. med det lille sverdet og spise det...

Anonym poster: e8eceedd417fa954ec29339ccf7799db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...