Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Har blitt dvask og småfeit etter mye jobb og lite trening/kosthold. Kommer ikke i gang, så vurderer å hive meg på noen timer med personlig trener slik at noen pusher meg ut av sofaen og i gang med styrketrening. Noen som har prøvd? Har det noe for seg, er jo snakk om en del penger. Anonym poster: 9944167089334708e9e55fdfa90c3a93
linus82 Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har hatt pt, mange forskjellige. Både på SATS og Mykjemeir. Jeg er veldig fornøyd, men jeg må si at det er ikke alle på SATS som er like flinke. Opplevd og sett flere ganger at de kjører samme program med alle kundene sine, uansett alder, kjønn og mål. hvor i landet bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå