Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Er vel ca 1mnd siden mannen forlot meg, og jeg ser helt mørkt på situasjonen..jeg sliter med tanken på at jeg ikke kommer til å finne meg en annen mann..at jeg er stygg, feit og oppbrukt Er i 30 årene nå, og ser for meg at ting ikke blir noe lett når jeg skal ut på markedet igjen.. blææææ
shewolf Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Stor klem til deg! Hvis du føler at du har kjip kropp skal jeg gi deg et tips. UTNYTT denne tiden du har fått til å trene! Du får mer energi, føler deg bedre, begynner fort å se bedre ut og får mer selvtillit! Da skal du se at ting blir bedre. Du er bare i 30 årene! Du kanskje har 60-70 år igjen å leve. Ikke gi opp <3 Det er tøft, og det kommer tøffe dager. Men vil du se tilbake på livet ditt å tenke at du bare satt der å kastet bort dagene? Skriv en liste over ting du har lyst til å gjøre i år uavhengig om det er alene eller med noen. Så gjør du det du kan for å få krysset av den lista! Ta kontakt med gamle venner og vær sosial, det hjelper masse for meg hvertfall. Sitter i samme situasjon, bare noen år yngre. Lykke til <3
deterhan Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Ta tiden til hjelp. Ting blir ikke bedre bare du finner en ny mann. 1 måned er ingenting. Ta deg god tid til å la alt synke inn. I desperasjon vil situasjonen kanskje bli enda værre enn den er. Og hvis man har hatt tidligere problemer i forhold, så har man ofte en del ting man må jobbe seg igjennom før man går videre. Hvis du ønsker en god mann som du elsker, så la det ikke skje av desperasjon. Det finnes garantert menn som synes du er verdifull og vakker, men du må ha tolmodighet til å ikke ta det første og beste du ser.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Tusen takk for svar:) ja absolutt, jeg har tatt meg selv i nakken ang trening og kosthold så det vil jo bli bedre sånn sett. Men likevel så har jeg det forferdelig, jeg var helt sikker på at det var han og meg..at vi var ment to be. Skjønner ikke hvordan jeg kan føle det samme for en annen mann. Å begynne helt på nytt å bli kjent med noen og opparbeide et liv og samhold sammen..skjønner ikke hvordan det skal skje. Det er så "banalt" og fremmed tanke for meg. Jeg gjorde alt for xen min de siste 3 årene, likevel ble jeg behandlet som dritt jeg har mange gode dager, men så kommer de dagene som idag og ødelegger alt..
shewolf Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 Du kommer sannsynligvis ikke til å skjønne hvordan du skal klare å leve med en ny mann før du møter han heller. For meg va det det som måtte til. Vi er ikke sammen enda, men bare å være forelsket og bli behandlet pent av en mann hjelper masse.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Sender deg også en klem. Vet hvordan du har det. Jeg holder med Mia<3... prøv å bruke den ekstra tiden du får til å gjøre ting for deg selv. Du skal først og fremst gjøre det for din egen del, men det skader ikke i begynnelsen å legge litt sinne i det og tenke at du skal pokker ta vise ham at du ikke lar deg knekke av at han er dust og bryter opp familien. DU skal greie deg... og så tar du i litt mer på trening, går litt fortere opp den bakken, eller tar noen ekstra mageøvelser. For du kommer til å greie deg når du har kommet deg gjennom denne perioden! Vet ikke om det er en trøst, men jeg har nå bikket 40 og får det faktisk bare bedre og bedre. Til og med sexlivet når nye høyder Og jeg har oppdaget at jeg definitivt ikke er oppbrukt!!! Jeg møter nå en annen type menn enn tidligere - fordi jeg i prosessen har endret meg også. Og den typen menn jeg har møtt de siste få årene er mye riktigere for meg. Og undere over alle undere så ser det ut som om jeg nå har funnet den virkelig riktige! Ingen av oss har følt noe slikt for noen tidligere i livet - og det til tross for at vi begge har elsket tidligere. Det er beintøft når man står midt i den største sorgfasen slik du gjør nå, Mine..... men det blir bedre, og du kommer til å få det veldig mye bedre i livet ditt enn det du har hatt det i det siste. Stor klem til deg <3 Anonym poster: cd14aeb6e7f4c947de7afac5271d8894
deterhan Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Tusen takk for svar:) ja absolutt, jeg har tatt meg selv i nakken ang trening og kosthold så det vil jo bli bedre sånn sett. Men likevel så har jeg det forferdelig, jeg var helt sikker på at det var han og meg..at vi var ment to be. Skjønner ikke hvordan jeg kan føle det samme for en annen mann. Å begynne helt på nytt å bli kjent med noen og opparbeide et liv og samhold sammen..skjønner ikke hvordan det skal skje. Det er så "banalt" og fremmed tanke for meg. Jeg gjorde alt for xen min de siste 3 årene, likevel ble jeg behandlet som dritt jeg har mange gode dager, men så kommer de dagene som idag og ødelegger alt.. Jeg vil bare gi deg en god medmennesklig *klem*. Livet er mer komplisert enn man aner, og smerten av å være så sårbar kan være uutholdelig. Uansett så skal du vite at du er ikke alene.
Heeii123 Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Huff:( er så vondt.... Men gjør som de andre sier, bruk tiden på deg, så du kan føle deg fin ,og se hvor mye du er verdt . Savner xn min hver dag, drømmer om han hver natt... Enda han var bare ekkel mot meg. Merkelig med disse følelsene . Uansett, Stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå