Gå til innhold

Ville du sakt ifra om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på noen omplasseringssider at det er en dame som er intressert i "alt" av småhunder som blir gitt bort eller solgt for en billig penge.

Jeg er så fristet til å advare de som omplasserer at dette er ei dame som setter valper på hundene hun motar. På ei tispe har hun satt hele 4 kull på, tispa og hannen er så mye blandinger at valpene har sikkert 10+ raser i seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig bra hvis du tar motet til deg å sier ifra om slikt. Uten slike som deg, så går ikke verden fremover. Å tie, er vi nordmenn altfor flink til fra før.

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Kan du ikke melde henne til mattilsynet da? (Er det ikke mattilsynet sitt område :P?)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg ville sakt ifra om det ja! Hun driver med "snusk oppdrett", de valpene hun selger videre er ikke bra, da det ikke er noe oppfølging på stamtavle osv.. Hadde jeg sett en slik person kontakte andre, hadde jeg gitt en "Heads up", for alle sin del :)

Skrevet

[quote name=deterbaremeg:):)' timestamp='1364560316' post='145198263]

Kan du ikke melde henne til mattilsynet da? (Er det ikke mattilsynet sitt område :P?)

Dama gjør jo sånn sett ikke noe som er istrid med loven bortsett fra uvettig avell...

Skrevet

Om det er det hun driver med,bør du melde til mattilsynet,er de som har ansvaret for slikt :)

Anonym poster: 99bd310b632328420ba2c9a6c1cf7202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...