Gå til innhold

Hvordan overtale mannen til å kontakte sin bror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort, i godt voksen alder fikk min mann vite at svigerfar hadde et sidesprang og ble far til et barn utenom ekteskap. Dette var et års tid før min mann ble født.

Svigerfar har sendt penger til denne gutten i alle pr men pga avstand og familieforhold har han ikke hatt mye kontakt med han. Og barna, altså min mann og hans søster har ikke visst om halvbroren før for noen år siden.

(Broren er født mellom dem i alder)

Vi vet at halvbroren er gift og har barn på våre barns alder.

Til sommeren skal vi til stedet hvir han bor og jeg har bedt mannen min ringe ham. Hadde vært hyggelig å treffe ham og ikke minst våre barns søskenbarn, men nei han sier han ikke vil ha kontakt med "lausungen" som han kaller broren. Det er da pokker ikke brorens feil at svigerfar var et svin! Vi har krangla så fælt om dette, men det finnes kanskje ingen måte å overtale ham på?

Anonym poster: aabde76a66e6a614d35cd3e62cd613c1

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Barnslig reaksjon fra mannen din! Enig med deg, er vel ikke hans skyld at han ble unnfanget og født.

Skrevet

Hvorfor skal han ta kontakt når han ikke vil?

Jeg har mange halvsøsken jeg ikke kjenner. Mamma og pappa ble skilt da jeg bare var 1 år. Pappa fikk mange barn etter dette, men jeg har ikke lyst eller ønsker noe kontakt med disse barna (som nå er voksen). Jeg har min familie og mine søsken (mamma giftet seg på nytt).

Jeg ville ikke likt at noen skulle tvinge meg til å ta kontakt med fremmede mennesker.

Anonym poster: d573d75ef603c32fbd1151a8956ff178

Skrevet

hva mener foreldrene hans? kanskje han er redd for å såre moren sin ved å ta opp kontakt med "beviset" for mannens utroskap? mitt beste råd er å unngå å krangle om det. jo mer man krangler mer tverr blir man jo, og dere høres ganske bestemte ut begge to. si din mening og godta hans avgjørelse?

Anonym poster: 15e8353eb6c1f9f306a0ce357e9a03b3

Skrevet

Dette er vell egentlig opp til din mann. Synd at mannen din ikke vil ha kontakt med broren, men dette er jo faktisk broren til mannen din så da er det jo han som bestemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...