Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Hva gjør dere? Vi har hjemme påske men hittil har vi nesten bare vært hjemme, har vært knallvær så har hatt 3 utedager, hatt besøk en dag og vært på besøk en dag..Men ungene på 7, 5 og 5, 5 år har lekt med nabounger og kost seg masse..De har ikke hatt ønske om å gjøre noe annet, har spurt men de har villet leke...Minste på 11 måneder har kost seg ute sammen med oss... Anonym poster: 9f30b026e1b38b10ec8ca8bb349fe5df
Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Har også hjemmepåske og det er deilig Vært i bakkene og akt, gått på ski, malt påskeegg (det er jaggu kinkig å blåse ut innmaten. gikk nesten en pakke egg og satt igjen med to hele til å male på, hehe), grillet med naboene, sett film og kost oss. Vært litt skiftende vær, men i går var det knallfint med sol og det ser ut til at det blir bra i dag også I dag vet jeg ikke hva vi skal, men noe tur og uteaktivitet blir det. Kos dere og fortsatt god påske
NormaJean Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Dette er jobbepåske rettogslett! Jobber natt, så mannen tar med barna på lekeland, teknisk museum osv. Vi er også ute i hagen og koser oss. Ser på film, spiser snop osv. Skal på skikkelig skogstur til søndag. Litt forskjellig
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 De sier jo at 80% er hjemme i påsken, så det bare virker som at "alle" er borte. Her har vi hatt mye fint vær, så har vært mye ute, grillet i skogen osv. Anonym poster: c6d15bdf4843426b0d18c17019b0621b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Vi bor på "fjellet" og blir et naturlig samlingsted for venner og familie i påsken fordi her er det både barn og voksen vennlig. Har hatt besøk hver dag, gått noen skiturer og grillet i skogen. Hatt "akeleker" ( med samme grundighet og forbredelser som et VM ) grillet på terrassen, har hatt noen familiekonkuranser. Resten av påsken går med til enda mer besøk, god mat og godis. Kanskje vi får klemt inn en skitur til, men det ser ikke sånn ut akkurat nå. Vi hadde ikke lagt noen andre planer i påsken enn at vi skulle kose oss å ha det bra sammen og det har vi jammen meg klart! Anonym poster: ac30f97e817e6971f17f80eae9af677b
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Jeg ligger i senga, og her skal jeg bli! Hvertfall til i morgen:) Fra spøk til alvor, vi har vært borte fra fredag til onsdag. I går reiste mann og barn, og jeg reiser etter i morgen. Hadde vi vært hjemme ville vi nok ryddet i hagen, satt ut utemøbler, gjort litt forefallende rett og slett. Døgnet har ikke nok timer til sånt ellers
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Vi er hjemme, med stil...diaré og oppkast på minsten, og mormor og jeg har vært litt mildere angrepet, bekkenløsningen setter også sine begrensinger. Men i går spiste vi i hvertfall middag!
Eliane Skrevet 29. mars 2013 #9 Skrevet 29. mars 2013 Vi har kost oss i dyreparken,og i dag dro mannen og eldste i badeland mens jeg og minsten er hjemme. Skal på middag til svigermor etterpå,og blir vel sittende ute i sola en stund også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå