Gå til innhold

Er slekta di helt normal??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun noen utroskapstilfeller hos tanter og onkler som jeg vet om. Ganske normalt tror jeg.

 

Anonym poster: 8cd612f93e2ce823f53b8926442ef446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier som Sekretøsa, jeg..... Overhodet ikke! Virkelig, virkelig ikke! ;)

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Hver for oss er vi svært normale, gitt at normalitet er vidt definert og at det tas høyde for at ingen definisjon av normalitet er absolutt.

 

Jeg må advare; Når vi er sammen faller vi nok inn under et utvidet normalitetsbegrep, om ikke unormale og helt på bærtur. Jeg elsker min relativt unormale familie, jeg elsker vår ufullkommenhet og evne til å utfylle hverandre slik at galskapen blir komplett. I hverdagen er det dessverre fåtallet som får se denne siden av oss.

Skrevet

er noe i denne familien også.

min mor er tilbake stående,

min mormor er enda mer tilbake stående.

min tante er ikke helt go kan man si. fins mye å si på ho.

jeg føler meg ikke normal,. vet ikke helt hvorfor men.

 

Anonym poster: dab95adb35b208523d21a66689ca6f76

Skrevet

Stort sett så langt fra normal du kommer.

 

Hva er egentlig normal?

Skrevet

Det er nokre utskudd her og der ja.

 

Alle familiar har galningar, om du ser rundt deg og ikkje kan identifisere vedkommande så er det nok deg sjølv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...