Gå til innhold

Null sexlyst.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har ikke hatt sex på iallefall 3 mnd....

vi har det ekstremt hektisk om dagene og er utslitte ved kveldstid(jeg sovner på sofaen 10 min. etter jeg har satt meg neg...MED pc/bok i fanget)

Nå har vi ferie og han har lyst på sex, jeg ooooorker ikke....uff det byr meg så imot akkurat nå...bare et ork:S

Men jeg burde vell kanskje bare la han høvle over meg:P

bah!

Anonym poster: 378582609cb0ba605636d561a0b7c51b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å vente til morgen? Kam hende en dag til med ferie gjør susen ;)

Skrevet

Huff, forstår hvordan du har det, kjenner meg igjen! høvle over høres ikke bra ut, men tror det er viktig for forholdet at sexlivet ikke stopper helt opp!

Anonym poster: 3ff36967e364bf5c9241aa59a48f20c1

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke latt han gjøre. Det er min mening. Synes du bør være in the mood selv, og ikke bare ligge der å ta i mot :P

Skrevet

Legg dere klokken ni flere dager på rad, tredje dagen har dere kanskje overskudd til å kose litt ;)

Men for å være seriøs, å bare la han høvle over det blir kjipt både for deg og for han, likevel er det gjerne sånn at lysten vekkes når man bare kommer i gang. Mannen din vet vel hvilke knapper han skal trykke på for å tenne deg, hva han skal gjøre for å få kroppen din til å få orgasme. Legg deg på ryggen og la han kose, stryke og leke med deg, tenne deg og gi deg en orgasme, så kanskje du får lyst til å pule litt også ;)

Anonym poster: 1bd8c8bfee47b4960045f1d1ac75bfe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...