Gå til innhold

No er da bare 33 dagar til barnatrygdo kjem!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen da skal bli digg!!!!

Kva skal du bruka pengane på????

 

Anonym poster: 23a581a3dbc7e5ccfcbfc3a8ea301014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor lenge. Min er oppbrukt allerede!

 

Anonym poster: 06705ac72ff525dfc2d29a554041c848

Skrevet

Yess, gleder meg sykt allerede!

Skal kjøpe meg tre 6-pakninger med pils og 12 kilo med smågodt:-)

 

Anonym poster: e2c7b8f21fabf68e5953e9c5fffbdd34

Skrevet

Yess, gleder meg sykt allerede!

Skal kjøpe meg tre 6-pakninger med pils og 12 kilo med smågodt:-)

 

Anonym poster: e2c7b8f21fabf68e5953e9c5fffbdd34

Jaja... skal tenke på deg når får hjerteinfarkt jeg :P Og blir smellfeit og står frem på Tv med å kjefte på Kari J.
Skrevet

Gidder ikke å telle ned til noe, får ca ei utbetaling i uken jeg :P

Skrevet

Yess, gleder meg sykt allerede!

Skal kjøpe meg tre 6-pakninger med pils og 12 kilo med smågodt:-)

 

Anonym poster: e2c7b8f21fabf68e5953e9c5fffbdd34

Hahaha den er god!!!!!

18 øl og ein haug med smågodt!!!!! Du er crazy!!!! Du kan bli full og dø av hjerteinfarkt!!!!

Eg skal kjøpa røyk!!!!! Og så skal eg på polet og kjøpa brennevin!!!! Og prim til ongane!!!!

 

Anonym poster: 23a581a3dbc7e5ccfcbfc3a8ea301014

Skrevet

Gidder ikke å telle ned til noe, får ca ei utbetaling i uken jeg :P

Å du heldige dama!!!!! Da hørtes sjekt ut!!!! Eg og vil !!!!!

 

Anonym poster: 23a581a3dbc7e5ccfcbfc3a8ea301014

Skrevet

Gidder ikke å telle ned til noe, får ca ei utbetaling i uken jeg :P

Å du heldige dama!!!!! Da hørtes sjekt ut!!!! Eg og vil !!!!!

 

Anonym poster: 23a581a3dbc7e5ccfcbfc3a8ea301014

 

Synes egentlig det er mest sykt irriterende til tider, men også litt kjækt og "aldri" bli blakk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...