Gå til innhold

når man har rota bort strykejernet sitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor søren leter man da? Det skulle vel i utgangspunktet være umulig å rote bort, me det har jeg altså klart. Og det er jo litt krise når vi har så mange fine perlebret som må strykes ;-) Hau...

God påske ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plutselig dukker det opp. Kanskje du har ei rettetang du kan bruke, hvis det blir "krise" :)

Skrevet

Hm - ja den var vrien. Selv i rotehuset vårt har faktisk strykejernet fast plass, men det er vel kanskje også det eneste...

Litt risky, men prøv med ei blåselampe eller hva det heter? Kanskje best å prøve utendørs. Eller kanskje en kraftig føner, om du har? Eller kanskje naboen har strykejern lett tilgjengelig ;)

Anonym poster: 40161aa41687c9e1d1a52ef20605e8fb

Skrevet

En varm kasterolle er like bra. :)

Skrevet

Hvordan klarer du å rote bort noe i ditt eget hus??

Skrevet

Du kan låne mitt..!

Jeg bruker det sjelden.. meget, meget sjelden når jeg tenker meg om.

Skrevet

Hvor søren leter man da? Det skulle vel i utgangspunktet være umulig å rote bort, me det har jeg altså klart. Og det er jo litt krise når vi har så mange fine perlebret som må strykes ;-) Hau...

God påske ;-)

Eller bruke en gryte med kokende vann? SOm i gamle dager..? ;)

Anonym poster: 44b37bc4ee650356c120aa5d51cc37bf

Skrevet

Når man har rotet bort strykejernet sitt, stryker man lite. Godt å se at det er flere som har vett til å bruke tiden på annet :)

Skrevet

Talk for fine tips;-) Ja, jeg bruker strykejernet kun to ganger i året, det er før 17.mai og før julaften ;-)

Og hvordan jeg klarer å rote bort ting i eget hus? Eh..hæ? Hehe. De fleste ting har sin faste plass, også strykejernet egentlig. Derfor er jeg litt rådløs når jeg skal begynne å lete.

Jeg er et ordentlig surrehue, jeg er fornøyd bare jeg har fått ungene i riktig seng jeg ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vårt står enten på badet, kjøkkenet, vaskerommet eller i matboden. Jada!

Skrevet

Da har du jo et visst system da, vil jeg påstå ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da har du jo et visst system da, vil jeg påstå ;-)

Det er ikke min fortjeneste! Ha ha

Skrevet

Spør mannen? Jeg har fast plass til de fleste ting, mannen i huset setter ting tilbake den første ledige plassen - ikke nødvendigvis den samme plassen han fant det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...