Gå til innhold

Når er det ok å date igjenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når forholdet er over!

Anonym poster: ddaf69a3dd904b35cd2b350660a962bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AMEN! Ble slutt 14.feb (ja jeg vet..)

Har vært på 2 dates (med samme mann) og siste daten lå vi sammen. Det var fantastisk!

Blir ikke noe forhold på lenge, men det er deilig å være forelska og bare ha noe å tenke på i denne ellers tunge tiden :)

Anonym poster: 939745b6d60c9d6d49b166aff7f993cd

Skrevet

Når du er klar for det?

Men greit å bo for seg selv en stund, finne seg sjæl på en måte.

Når man er i et forhold tilpasser man seg jo partneren sin litt, og derfor mener jeg det er greit å finne tilbake til hvem man er uten de tilpasningene før man begynner tilpasse seg en ny partner. Kan jo ikke risikere å være så tilpasse alle andre at man mister seg selv helt til slutt ;)

Finn tilbake til selvtilliten din, klar deg selv en stund og lær deg trives i ditt eget selskap, bli selvstendig. Så kan du slippe en ny mann inn i livet ditt.

Anonym poster: f17cb811e0ff21c9d138be96893ea8f7

Skrevet

Har vært på 2 dates (med samme mann) og siste daten lå vi sammen. Det var fantastisk!

Blir ikke noe forhold på lenge, men det er deilig å være forelska og bare ha noe å tenke på i denne ellers tunge tiden :)

Er det mulig...? Litt raskt på han igjen....

Skrevet

Så lenge du dater ETTER det ble slutt, så date i vei- så lenge du føler for det.

Ex mann min begynte nemlig å date FØR vi ble separert :P Woop Woop.

Skrevet

Når du er klar for det?

Men greit å bo for seg selv en stund, finne seg sjæl på en måte.

Når man er i et forhold tilpasser man seg jo partneren sin litt, og derfor mener jeg det er greit å finne tilbake til hvem man er uten de tilpasningene før man begynner tilpasse seg en ny partner. Kan jo ikke risikere å være så tilpasse alle andre at man mister seg selv helt til slutt wink.png

Finn tilbake til selvtilliten din, klar deg selv en stund og lær deg trives i ditt eget selskap, bli selvstendig. Så kan du slippe en ny mann inn i livet ditt.

Anonym poster: f17cb811e0ff21c9d138be96893ea8f7

Ikke alle trives i eget selskap eller liker å være single. Har fått det samme tåpelige rådet da jeg var langtidssingel... jeg visste godt hvem jeg var siden jeg ikke bruker å tilpasse meg min partner på en sånn måte at det ikke blir noe igjen av meg. Å være ensom er ikke noe særlig, har man barn så sitter man vanligvis alene kveld etter kveld etter kveld.

Anonym poster: 4641b0cd2922a8fc7ab17b1f648f45e0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du er singel og kan gjøre som du vil :)

Skrevet

Jeg har vært singel i over 3 år nå. Har vært litt godt også, bare fokuserer på meg og barnet mitt

Anonym poster: d0667e2e805ffdfa9dcc1cea055cb130

Skrevet

Blir ikke noe forhold på lenge, men det er deilig å være forelska og bare ha noe å tenke på i denne ellers tunge tiden smile.png

Er det mulig...? Litt raskt på han igjen....

Jeg hadde et møkkaforhold til bf de siste 2 årene vi var sammen og det måtte en annen mann for å få meg til å innse at jeg kunne få det bedre. Vi er jo enige om å ikke starte noe forhold, men det er veldig deilig å bli behandlet bra etter 2 år med dritt. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Når en selv er klar for det igjen mener jeg.. Hva andre mener bør man heve seg over, alle har sine meninger, og sine vis å gjøre ting på, det betyr ikke at det som passer noen best, passer alle....

Skrevet

Som du sier selv, når forholdet er slutt. Men er kanskje ikke helt heldig for barna at man rett etter brudd dukker opp med nye typer på samlebånd som man trenger for å døyve smerten etter bruddet. Synes man skal ta litt hensyn til at barna ikke har noe de skulle ha sagt, og fort blir den skadelidende oppi det hele.

Anonym poster: a1f9ae775933690cfd97003779c0f698

Skrevet

Nå er det forskjell på å date og det å gå inn i et forhold eller presentere en ny fyr for barna da, så for min del så synes jeg man kan date så mye man vil om det så bare er uker siden ett brudd ;)

Man kjenner vel på det selv om det er riktig eller ikke.

Dessuten er vel litt dating bare sunt ;)

Anonym poster: c8fe58037d088fbe4268fda7d04bcee7

Skrevet

Dating er så mangt. Jeg ville ventet ganske lenge før jeg gikk inn i nytt forhold men å treffe nye folk kan vel ikke skade?

Anonym poster: d311fd5f0685aa794300dc7c1e3d38b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...