Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Hvor strenge er dere i forhold til om pas. Får ha med seg pårørende? Det står i informasjonen at pårørende ikke får bli med inn pga andre pas og plass. Jeg forstår dette selvsagt men min mor er såpass ute av balanse at hun ikke klarer å gjennomføre vis jeg ikke får følge henne. Det er viktig at hun får tatt denne undersøkelsen da dette kan handle om liv eller død. Hun nekter å gjennomføre alene da hun ikke klarer seg alene nå. Hun trenger meg altså før hun skal i narkose og når hun våkner. Jeg fikk vite idag at hun nekter å møte opp uten meg og hun har time tirs morgen. Ergo jeg rekker ikke ringe de å høre på forhånd. Noen som vet om det finnes muligheter ig om de gjør unntak? Anonym poster: c54af15f7e2c4bc68a556fc6dd6a25d9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Hvor strenge er dere i forhold til om pas. Får ha med seg pårørende? Det står i informasjonen at pårørende ikke får bli med inn pga andre pas og plass. Jeg forstår dette selvsagt men min mor er såpass ute av balanse at hun ikke klarer å gjennomføre vis jeg ikke får følge henne. Det er viktig at hun får tatt denne undersøkelsen da dette kan handle om liv eller død. Hun nekter å gjennomføre alene da hun ikke klarer seg alene nå. Hun trenger meg altså før hun skal i narkose og når hun våkner. Jeg fikk vite idag at hun nekter å møte opp uten meg og hun har time tirs morgen. Ergo jeg rekker ikke ringe de å høre på forhånd. Noen som vet om det finnes muligheter ig om de gjør unntak? Anonym poster: c54af15f7e2c4bc68a556fc6dd6a25d9 Bare barn får ha med seg pårørende. Hvordan skulle det bli hvis alle hadde med seg en til to personer? Pasienter trenger ro. Anonym poster: ead69bf209aecac7efe00b5b3a9f6835
Musemora Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Hei. Jeg jobber på dagkir innimellom. Hvis det er spesielle grunner til det, kan du selvfølgelig være med. Det er jo en hjelp for personalet også det hvis din mor er såpass ute av balanse. Dette går helt fint bare forklar situasjonen når du kommer. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå