Gå til innhold

Spennende tv-serie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt en ny tv-serie. Blir mye amming med min nyfødte om dagen og er mye oppe om natten..

Jeg har sett: Prison break, Heroes, NCIS, CSI,True blood, Sons of anarchy, Dexter, Breaking bad,Super Natural,Game of thrones, Criminal minds og walking dead.

Blir kjempeglad om noen kan anbefale en bra serie jeg ikke har sett!

:)

Anonym poster: ec4a9b3e93d3d5aee4d32124cac9a154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

House MD?

Castle?

hmmmm...du hadde jo sett de beste :P

Skrevet

Jeg har fått hekta på tre ulike serier den siste stunden og jeg ser på mange av de samme som deg.

De jeg har fått hekta på er:House, Bones og American horror story :)

Anonym poster: 9c2119cc3f2629ef00132ec64bd2cb56

Skrevet

house, bones, hart of dixie, grimm....

Anonym poster: eb3a2bde3f83b44f6e415e885dd0a164

Skrevet

Fringe, boardwalk empire, american horror story. Det jeg kom på i farta. Etter min mening bra serier

Gjest yrild
Skrevet

Homeland!!! Ingen over, ingen ved siden av!!

Skrevet

Scandal, utrolig bra serie i den sjangeren! :)

Anonym poster: dd85880a19292641e97c17a1c31d9319

Skrevet

Arrow, Once upon a time, Beauty & The Beast, Dag, Home & Away (ikke skyt meg!) :)

Anonym poster: 433f3a465b099e4e4dca517f00a307d4

Skrevet

Six feet under, forbytelsen, broen, Borgen.

Av humoristiske serier må jeg også anbefale solsidan og klovn. Fantastiske serier:)

Skrevet

The walking dead! Jeg fikk heeelt dilla, og nå klarer jeg knapt å vente til nye episoder. De driver vel midt i sesong 3 nå, så du har endel timer med spenning foran deg :)

Tidenes beste og mest spennende serie :) De slår seer-rekorder i USA hver uke :)

Skrevet

Æsj, nå så jeg at du allerede har sett det! Grrrr ;) Vi har ganske lik smak når det gjelder tv-serier iallefall, for jeg har dilla på alt du har sett. Kommer nye episoder av Game of thrones nesteuke da ;)

Skrevet

Æsj, nå så jeg at du allerede har sett det! Grrrr ;) Vi har ganske lik smak når det gjelder tv-serier iallefall, for jeg har dilla på alt du har sett. Kommer nye episoder av Game of thrones nesteuke da ;)

Har game of thrones maraton for å lade opp til ny sesong :) en av fordelene med å være høygravid er at man med god samvittighet kan legge seg på sofaen og sløve foran tven :)

Skrevet

The Following

Nashville

Unforgettable

Skrevet

Arrow, Beauty and the Beast, revolution, også synes jeg the big bang theory og cougar town er artig og se på :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen.Da skal jeg laste ned litt forskjellig:)

Anonym poster: ec4a9b3e93d3d5aee4d32124cac9a154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...