Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Status: samboer

2 barn

student/deltidsjobb

Å stå opp klokken 6 stelle begge barna, kjøre kl 0700, levere i to forskjellige barnehager, kjøre til skolen, kjøre hjem kl 1600, hente ett barn, handle, lage og servere middag, rydde etter middagen, gjøre annet husarbeid, lage kveldsmat, stelle to barn, få begge i seng, kjøre til jobb, kjøre hjem fra jobb, en halvtime lekser, organisere til morgendagen, dusje, i seng kl halv ett/halv to, så samme regla dagen etter....

Far: sover, sover, ute og spiser lunch, henger på jobben til en kamerat, henter ett barn, får servert middag, slapper av på sofa, tv titting, å sover..

Å JA, bare så dere vet det... jeg har dumpa han og lever lykkelig! men seriøst.. er det mulig at jeg har levd slik? økonomisk trygghet gjør blind!

Anonym poster: fc5d606e15ce433dfd4cb2b2198e598d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper da virkelig ikke dette er normalt, selv om man kan få inntrykk av det av alle innleggene om udugelige mannfolk her inne.

Skrevet

For mange er det nok normalt, men heldigvis ikke for meg. Jeg er såå mye mer verdt, og det er du også. Godt du innså det selv. :)

Skrevet

Åhh grøss! Det finnes mange udugelige mannfolk der ute. Han du beskriver hadde lett fått så øra flagra av meg ;)

Hvor er samvittigheten til sånne folk lurer jeg på....?

Skrevet

Det med samvittigheten lurer jeg også på... Jeg hadde ikke holdt ut 5 minutt før jeg hadde rent over av dårlig samvittighet..! men jeg tror noen bare er skapt slik at de ikke ser andres behov, og noen er rett og slett ond!

Skrevet

Ikke normalt nei. Du hadde jo ikke noe annet enn en ekstra å lage mat til, så skjønner godt at du kvittet deg med ham.

Hos oss er det likestilt. Jeg er mer borte på jobb enn ham (selv om vi begge er i 80% stilling) pga lang vei til jobb. Derfor er det han som henter og lager middag hver dag. Forhold som er så skjevdelt som du beskriver skjønner jeg ikke hvordan kan fungere.

Skrevet

Økonomisk trygghet?

De mannfolka jeg kjenner som tjener godt jobber gjerne mer enn snittet, det høres ikke ut som denne mannen jobber i det hele tatt?

Anonym poster: 9a77d7f2e7514cb9acc2df6b19b157eb

Gjest yrild
Skrevet

Ingen jeg kjenner som har en slik mann ihvertfall. Ingen jeg kjenner som hadde funnet seg i å måtte gjøre alt heller.

Skrevet

sykemeldt... men gjorde ikke noe mer enn og være på jobb i 7 timer når han var friskmeldt heller så..! HI

Skrevet

Nei jeg håper ikke det er normalt for folk flest. Bra du innså det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...