Gå til innhold

Er alt "lov" etter ett brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på fb isted og så at det har vært brudd mellom noen jeg vet av. Ene parten fra bruddet skriver at hun trenger vaskemaskin og kjøleskap og lurer på om noen har å selge.

Da er det ei jente som kommenterte at hvitevarer følger med ungen (de venter barn sammen)

Så skriver den andre parten tilbake at de ikke har fått ungen enda og at han skal kreve DNA test.

Altså unnskyld meg, men uansett hvor uvenner man blir under et brudd så skriver man ikke sånn. Hun som er gravid forsvarte seg med at hun ikke har vært utro, men siden det er på fb så blandet mange seg inn og det ble ganske stygge anklager.

Er virkelig alt lov under ett brudd? Er det bare jeg som reagerer på at sånt er sykt å skrive noe sånt?

Anonym poster: 4b961a971832ae30d7777a2f9ad2a481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel lov, men umodent og kvalmt. Det skremmer meg hvor liten "sperre" enkelte har på facebook osv.

Skrevet

Skikkelig råttent, og det hadde jeg skrevet på statusen og.

Skrevet

Ja det er dumt å legge ut om alt mulig rart på facebook.

Har ei der som jeg ikke kjenner, ho ble lagt til for et par år siden for et spill vi begge spiller.

Jeg har i løpet av de to åra fått full oppdatering på alt i livet hennes uten å noen gang snakke med henne.

Bruddet fra faren til hennes yngste barn og all den dritten om han som kom da, alt om barna hennes. ny kjæreste som hadde barn og veldig mye stygt om mødrene (ja flertall) til barna hans, fedrene til hennes barn og selvsagt hvor fantastisk hennes kjæreste er. Nå har han forlatt henne så nå er det dritt om han.

Lange avhandlinger, forteller hele samtaler osv. Vel fra hennes synspunkt.............

Dama har flere hundre person på sin profil utrolig smart må man si.

Men hvor i all verden har noen fått det fra at hvitevarer skal følge barna?

Barnas ting følger barna, resten deler man da enten halvt om halvt eller etter hvem som har kjøpt det

Anonym poster: 7d92dc71a69c068abb7d67778179519c

Skrevet

Ja det er dumt å legge ut om alt mulig rart på facebook.

Har ei der som jeg ikke kjenner, ho ble lagt til for et par år siden for et spill vi begge spiller.

Jeg har i løpet av de to åra fått full oppdatering på alt i livet hennes uten å noen gang snakke med henne.

Bruddet fra faren til hennes yngste barn og all den dritten om han som kom da, alt om barna hennes. ny kjæreste som hadde barn og veldig mye stygt om mødrene (ja flertall) til barna hans, fedrene til hennes barn og selvsagt hvor fantastisk hennes kjæreste er. Nå har han forlatt henne så nå er det dritt om han.

Lange avhandlinger, forteller hele samtaler osv. Vel fra hennes synspunkt.............

Dama har flere hundre person på sin profil utrolig smart må man si.

Men hvor i all verden har noen fått det fra at hvitevarer skal følge barna?

Barnas ting følger barna, resten deler man da enten halvt om halvt eller etter hvem som har kjøpt det

Anonym poster: 7d92dc71a69c068abb7d67778179519c

Vet ikke hva hun mente med det, sikkert at hvis de har kjøpt det sammen at de må komme til en enighet om hvem som beholder hva og at ingen kan bare forsyne seg. Men jeg vet ikke.

Anonym poster: d0d063eed883f83136dd34fe8c225e51

Skrevet

Jeg synes der er simpelt å skrive om bruddet på fb annet enn at man er singel...

Anonym poster: e314fb0600c72212e47c15a1db152567

Skrevet

Finner det usannsynlig merkelig med alt folk finner på å dele på fb. Ei jeg kjenner skrev sånne statuser til kjæresten sin som hintet til sexlivet deres, type "hatt en såååå flott natt, er jo helt støl, du sliter meg helt ut". Ei anna la ut om stesønnens adhd-diagnose og medisinering, ville liksom ha tips om hvordan man gjorde det, og i samme slengen beskrev hun hvordan han oppførte seg på skolen, hjemme osv.

Begriper ikke at folk ikke har mer nettvett enn som så.

Anonym poster: 6906fcc8ccc1209e1ff2e04a21e52c8d

Skrevet

Dette er satt på spissen, men avogtil tenker jeg at det burde vært nedsatt et internett-vern. Både for å verne folk mot seg selv, men også barna deres. Noen eier ikke sosiale antenner, og jeg tenker at de antagelig er veldig dum på andre områder også.

Anonym poster: 1bb0df77d95003b32e4a441e499c1f79

Skrevet

Finner det usannsynlig merkelig med alt folk finner på å dele på fb. Ei jeg kjenner skrev sånne statuser til kjæresten sin som hintet til sexlivet deres, type "hatt en såååå flott natt, er jo helt støl, du sliter meg helt ut". Ei anna la ut om stesønnens adhd-diagnose og medisinering, ville liksom ha tips om hvordan man gjorde det, og i samme slengen beskrev hun hvordan han oppførte seg på skolen, hjemme osv.

Begriper ikke at folk ikke har mer nettvett enn som så.

Anonym poster: 6906fcc8ccc1209e1ff2e04a21e52c8d

I det siste tilfellet der burde barnevernet blandes inn. De kan bidra med mye og jeg mener ikke at samvær skal bli tatt fra dem. Men de/stemor trenger virkelig veiledning, og hadde jeg vært moren til denne gutten hadde jeg jammen sørget for at hun ble tilsnakket av ppt, helsesøster, lærer eller lignende.

Anonym poster: 1bb0df77d95003b32e4a441e499c1f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...