Gå til innhold

Hvor gamle er de når de kan sitte selv på barnstol ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... uten at jeg må stå klar til å støtte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel fra barn til barn. Noen er tidlige og noen er seine. Det vil du merke.

Anonym poster: f3b40b44e7a0f3d5ac669233f8a36df2

Skrevet

2 år ? 3 år ? 4 år ?

Skrevet

førstemann, jenta mi var vell 10 mnd, mens gutten jeg har nå var 5/6 mnd... så varierer mye... :)

Skrevet

ah... ser jeg forklarte meg dårlig.. mener sånn vanlig stol, men i barnestørrelse.. sånne barnemøbler på ikea feks, uten støtte og sikring

Skrevet

ca 1 år kanskje? kommer nok veldig an på barnet!

Anonym poster: d71cc1ff7048aa7a18ff34800aa18cb5

Gjest sussie77
Skrevet

Sånn rundt 12-13 måneder mener jeg å huske. Men kommer nok an på.

Skrevet

på sånn lav barnestol går det vel greit fra rundt året, det er jo ikke langt ned. Vi tok bort bøylen på tripp trapp stolen da jenta var 14 mnd, det gikk fint.

Skrevet

Det kommer veldig an på barnet. Gutten vår var nærmere to da vi tiok av bøyla på tripp trapp stolen. Men har sett andre barn i bhg sitte på stol uten bøyle og sele som har vært yngre enn det.

Jeg ville gått ut ifra at barnet kan sitte alene på en slik stol når det kan klatre opp og ned selv uten at det er stor fare for å dette å slå seg.

Anonym poster: 7d6d7e8766bdc9d3109302884f1bbac4

Skrevet

Datteren vår satt på tripp trapp stol fra hun var 16 mnder, kjøpte den da vi flyttet inn i nytt hus, har aldri hatt bøyle på den. Vi hadde en sånn sack `n seat sak som festes på vanlige stoler som vi hadde med til besteforeldre, men da hun var rundt 18 mnder ville hun sitte uten og da det gikk fint med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...