Gå til innhold

Dårlig samvittighet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det sol og fint vær, men jeg og ungen sitter inne. Jeg er høygravid, bekkenløsning og vi har vært oppe siden 6 imorges. Mannen jobber dobbeltskift idag og har vært på jobb siden fem imorges. Jeg vil så gjerne ta han med ut, men klarer ikke gå langt eller stå lenge :(

Føler meg som den verste mammaen nå.

Noen tips til hva vi kan finne på inne av påskeaktiviteter?

Anonym poster: 6d8e4a76f0780ae5e019e04e30458454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåse og male egg, spille spill, sette på musikk og synge til, perle, regne, se på film, gå ut i hagen eller sitte på terrassen litt (hvis dere har) +++

Skrevet

Har dere en balkong eller inngjerdet hageflekk som det går an å la ungen leke på? Så kan du følge med fra inne, eller ta med deg en stol ut i sola? Evt går det an å ta med en stol til nærmeste lekeplass eller blir det for langt og tungt å bære?

Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er så er jo vanskelig å si noe om aktiviteter egentlig... men male påskeegg, annen tegning/maling, spille spill, lese bøker e.l.

Anonym poster: 3615c5814e9d7b683f70204d377897ee

Skrevet

Han er 2,5 år. Vi bor i blokk og har verken balkong eller hageflekk. Nærmeste lekeplass er alt for langt unna :(

Men skal se om jeg finner litt maling også kan vi male noen fine påskekyllinger.

Takk for inspirasjon :)

Denne følelsen er jammen ikke god, når man ser alle andre er ute å koser seg også sitter man selv hjemme uten bil og ingen andre muligheter til å dra ut.

Håper sola titter fram imorgen, da har mannen fri :) Men med vår flaks blir det sikkert storm :/

Anonym poster: 6d8e4a76f0780ae5e019e04e30458454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...