Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Han fortalte at når han fikk med seg hjem damer fra byen, så tok han på fin musikk, mekket noe god mat og så satt de å snakket litt. Også når det ble litt klining stoppet han det og sa: jeg vil ikke gjøre noe du kommer til å angre på. Kan vi ikke bare prate også kan vi heller møtes når vi er edrue. Vil ikke du skal tro jeg utnytter deg... Og det virker hver gang! Damer er lettlurte Og glad han aldri har prøvd den på meg. Jeg hadde nok også hoppet rett på han Anonym poster: 5aaa3ce4aa2e4369a955819a92642c9d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Glad jeg aldri gidder å ha tilfeldig sex gitt. For en ekkel type. Anonym poster: 70898fa5a7ba885439d33c702ad21b69
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #4 Skrevet 28. mars 2013 Haha, tror jeg vet hvem du snakker om Navnet begynner på M? Anonym poster: 5aaa3ce4aa2e4369a955819a92642c9d
Magetaska Skrevet 28. mars 2013 #5 Skrevet 28. mars 2013 Haha, tror jeg vet hvem du snakker om Navnet begynner på M? Anonym poster: 5aaa3ce4aa2e4369a955819a92642c9d Nei, da finnes det to av samme ulla
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #6 Skrevet 28. mars 2013 Teit. Hadde jeg reist på byen og blitt med noen hjem for å få meg ett ligg, og han hadde oppført seg slik du beskriver så hadde jeg nok snudd ganske fort. Anonym poster: 8d4c0d7827bdd3583189b81b9967213c
Virginia. Skrevet 28. mars 2013 #7 Skrevet 28. mars 2013 Lettlurte? Vil vel tro at mange av damene de har med seg hjem allerede har et håp om å få seg noe allerede i det de kliner. Så her er det nok guttene som driter seg ut ved å se på seg selv som casanovaer helt uten grunn .
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #8 Skrevet 28. mars 2013 Tror nok det er altfor mange slike ute og går.... Men det slike menn gjør er faktisk å innrømme at de gladelig og med overlegg manipulerer enhver kvinne, de planlegger det og er kalde og kyniske i måten de lurer disse kvinnene på (de kvinnene som faktisk tror på dem, noen kvinner er jo kun ute etter ons også). Det at det er så lett for en mann å kynisk manipulere en kvinne og late som om han er ute etter noe annet, det viser veldig tydelig at han ikke respekterer hun som han har tatt med seg hjem. Jeg vet i hvert fall én ting, en mann med slike verdier er svært lite verdt i mine øyne!!! Anonym poster: ac6565b874ff4edad5d4e260a38cf13f
LuksusLiv Skrevet 28. mars 2013 #10 Skrevet 28. mars 2013 Ehhh......blir man med en mann hjem etter en tur på byen er det vel fordi man vil ha sex selv. Ikke for å se på frimerkesamlingen liksom. Lettlurte? Neppe.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #11 Skrevet 28. mars 2013 Da hadde jeg tenkt herregud for en treiging, han bør være god i senga for å veie opp for det. Anonym poster: 39a7352baffdadaabf8b8f53b3bc52b5
3 er nok! Skrevet 28. mars 2013 #12 Skrevet 28. mars 2013 Blir de med hjem så er det hel for å ha sex vel..? Mannen min brukte samme "trikset" på meg, han påstår fremdeles at det ikke var noe triks, men oppriktig ment, men jeg er fremdeles ikke overbevist... Men vi var ikke fulle heller. Lå i senga å prata fra lørdagskveld til søndag formiddag. Da hadde vi en skikkelig kjappis før han måtte rekke flyet sitt (militæret). Det er ni år siden.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #13 Skrevet 28. mars 2013 Blir de med hjem så er det hel for å ha sex vel..? Mannen min brukte samme "trikset" på meg, han påstår fremdeles at det ikke var noe triks, men oppriktig ment, men jeg er fremdeles ikke overbevist... Men vi var ikke fulle heller. Lå i senga å prata fra lørdagskveld til søndag formiddag. Da hadde vi en skikkelig kjappis før han måtte rekke flyet sitt (militæret). Det er ni år siden. Ja, og jeg hadde en kanin som het Gunnar en gang. Ca 15 år siden. Anonym poster: 8d4c0d7827bdd3583189b81b9967213c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #14 Skrevet 28. mars 2013 Nå har jeg aldri vært med en jeg ikke kjenner hjem fra byen, aldri hatt ons. Men om jeg skulle velge å være med en hjem hadde det vært for å ha sex. Tviler på at så mange er med hjem i håp om å få sitte å prate og spise og så gå......... Hadde antageligvis lurt på om han var riktig navla når han begynte å lage mat jeg da.. og med en slik setning hadde jeg nok mest sannsynligvis sagt ja da sier vi det da og gått hjem. Så han syntes nok det funker godt men om du hadde spurt damene han har sex med tror jeg nok de alle ville si at de ble nå med han hjem for sex i utgangspunktet og han ville ha fått seg noe selv uten dette tullet han kom med. Anonym poster: e0bf29f3f1636251101485c4610f2899
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #15 Skrevet 28. mars 2013 Den hadde jeg glatt gjennomskua om jeg hadde blitt med kompisen din hjem Men nå er ikke jeg ei jente som blir sjarmert av sånt. Liker å gå rett på sak. Lar meg ikke lure så lett Anonym poster: ad1837079711edc7c16bb04789144625
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #16 Skrevet 28. mars 2013 Du som trodde navnet begynte på m, hvilken by er han du mener fra? Anonym poster: 97340fcc7106453d135751e94cc17b0a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #17 Skrevet 28. mars 2013 Du som trodde navnet begynte på m, hvilken by er han du mener fra? Anonym poster: 97340fcc7106453d135751e94cc17b0a Lyngdal Anonym poster: 5aaa3ce4aa2e4369a955819a92642c9d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #18 Skrevet 28. mars 2013 Han kompisen din er jo passe naiv/dum hvis han tror jentene blir med hjem for å sippe en kopp te klokka tre om natta... Hvorfor tror han egentlig at de er med ham hjem? Anonym poster: c2536aeb16334072a55a87d9996072b5
Virginia. Skrevet 28. mars 2013 #19 Skrevet 28. mars 2013 Lettlurte? Vil vel tro at mange av damene de har med seg hjem allerede har et håp om å få seg noe allerede i det de kliner. Så her er det nok guttene som driter seg ut ved å se på seg selv som casanovaer helt uten grunn . Jeg vil gjerne få presisert at selv en blir med en gutt hjem alene og kysser, så betyr et nei til sex likevel nei. Men svært mange jenter som blir med hjem i en slik situasjon har nok allerede et håp om å finne kjemien og få seg noe. Det er patetisk med gutter som tror at jenter ikke har behov og sexdrift, og dermed tror de har lurt dem i seng og vært litt av noen forførere hver gang de får et ja .
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #20 Skrevet 28. mars 2013 Han kompisen din er jo passe naiv/dum hvis han tror jentene blir med hjem for å sippe en kopp te klokka tre om natta... Hvorfor tror han egentlig at de er med ham hjem? Anonym poster: c2536aeb16334072a55a87d9996072b5 Han bor rett ved siden av et utested. Det hender folk går med inn for p vente på skyss, eller overnatte fordi de ikke får taxi. Anonym poster: 5aaa3ce4aa2e4369a955819a92642c9d
Musemorbr / Skrevet 28. mars 2013 #21 Skrevet 28. mars 2013 Nå må jeg mimre litt. Jeg dro selv med meg en kar hjem for å spille tekken og spise taco. Og etter tekken og taco sendte jeg han hjem. Men normalen er nok at man håper på sex hvis man tar med/ blir med noen hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå