Gå til innhold

Jeg har drite meg så jævlig ut nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dere husker meg, lagde en tråd her om dagen om at jeg var blitt betatt av han som ei venninne flørter med. I går var vi på fest sammen og alt starta veldig bra, kosa oss masse. Så begynte jeg å bli full og flørte med han fyren. Fikk beskjed av venninna mi at jeg måtte kutte ut den flørtinga, men jeg hørte ikke, var så opptatt av å være så nær han som mulig. det endte med klining først på sofaen, ikke noe voldsomme greier, så ingen merka det. Etter hvert fikk jeg han til å bli med på do, der satt vi å holdt hender og bare prata om det håpløse forholde med min mann. Venninna mi og mannen min kom inn og alt var bare helt greit. Men på vei tilbake til stua gikk de før oss, vi stoppa opp begynte å kline litt igjen, da kom venninna mi og ferska oss. Her sitter jeg nå og har ødelagt ett fantastisk vennskap, og muligens mister jeg mannen jeg har kjempet for i 3år for å holde familien samlet. Og for å toppe det hele, midt oppi denne smørja, sitter jeg å lengter etter han fyren og ønsker jeg var i armene hans. Faen at jeg kan være så forbanna dum og egoistisk. Jeg vet det er ikke synd på meg, jeg har satt meg i denne situasjonen helt selv, men jeg orker ikke sitte med dette helt alene uten å vite hva som skjer videre nå

Anonym poster: 4d0bdae8e870e548e2159561171e3c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk synd på deg jeg da. Du blir sikkert lynsja her inne nå, men det du gjorde var egentlig bare menneskelig... Begjær er en sterk kraft. Du burde bare vært litt sterkere i vilja. Lykke til.

Anonym poster: 1c0fd378bd0bb15865e50ed867080615

Skrevet

Jeg synes faktisk synd på deg jeg da. Du blir sikkert lynsja her inne nå, men det du gjorde var egentlig bare menneskelig... Begjær er en sterk kraft. Du burde bare vært litt sterkere i vilja. Lykke til.

Anonym poster: 1c0fd378bd0bb15865e50ed867080615

Er det det du sier til mannen din når han går til sengs med din venninne også?

Skrevet

Ja begjær er en sterk kraft, men det rettferdiggjør ikke hva jeg gjorde. Jeg burde vist bedre. Selv om forholde vårt er kjærlighetsløst, selv om jeg er aldri så betatt av han andre. selv om venninna mi fortsatt ikke vet om ho vil ha han fyren, fortjener hverken mannen eller venninna hva jeg gjorde mot de

Skrevet

Det du må gjøre nå er å finne ut hva du virkelig vil. Ønsker du å fortsette forholdet med mannen din? Da må du kutte ut denne fyren for godt. Out of sight out of mind. Det går ikke hvis du ikke går inn for det 100% nå.. tviler du, ser mannen din dette og kommer muligens til å trekke seg vekk. Ser han at du angrer er det større sjanse for tilgivelse. Må må du kjempe for det du vil ha. Gjort er gjort. Ikke tenk på det som har skjedd, nå må du se fremover og styre din egen skjebne. Venninna di kan du ikke si annet en Unnskyld til å vise anger.. det som skjer får skje. Håper det går din vei. Du er bare et menneske. Ikke vær så hard mot deg selv.

Anonym poster: 901c05d0453686a2af8e387ccbfdc0e7

Skrevet

Jeg husker deg ikke fra tidligere. Du skriver at du har kjempet i 3 år for å beholde en mann du er i et kjærlighetløst forhold med? Hva skal du med denne mannen da? Ikke gråt over det du har mistet. Du er i et forhold du ikke bør være i, både for din egen del og denne mannen sin.

Skrevet

Litt klining er vel ikke nok til å velte hverken et vennskap eller et ekteskap!?

Skrevet

Vi er bare mennesker alle sammen. Synes synd på deg jeg, gjort er gjort.. Håper det ordner seg.

Anonym poster: 086d2eb14cd596777839e8089ca53997

Skrevet

Det der er utroskap mot både venninna di og mannen din. Regner med du ville blitt behandlet på samme måte..

Anonym poster: 6d6d5f27e9a30ecd9cb6e1be829cc244

Skrevet

Jeg syns ikke synd på deg i allefall. Noe så respektløst å være utro (ja, i mine øyne er det utroskap) på den samme festen hvor både venninna og mannen din oppholdt seg.

Lurer på om du egentlig ville bli oppdaget når dere står midt i gangen og kliner.

Skrevet

ja jeg tror dette kan velte alt, virker og sånn på venninna mi som jeg skriver med nå. Det handler jo ikke bare om hva som fysisk skjedde, men det å svikte venninna og mannen på en slik måte. Jeg fortjener ikke bedre enn å sitte igjen der alene.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Med tanke på det andre innlegget ditt så syns jeg faktisk ikke så veldig synd på deg. Du la opp til dette selv, og dette er overlagt.

Jeg forstår venninna di veldig godt. Dette hadde ihvertfall ødelagt vennskapet og tilliten for min del. Selv om hun ikke vet om han er den hun vil ha så var han der som hennes date. Og det må jo være noe alvorlig galt med denne mannen også, som blir med daten sin på fest og kliner med hennes venninne, som i tillegg har mannen sin der!

Egentlig Får jeg litt inntrykk av at du ønsket å bli tatt, ellers hadde du vært litt mer forsiktig. Du hadde ikke klina med en annen så opplagt om du hadde noe å tape på å bli busta..

Det er min mening ihvertfall..

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kjip situasjon :/ Sånn jeg ser det bør du legge deg flat og unnskylde, og ta det derfra. Men om det er sånn at forholdet til mannen din er mer eller mindre dødt -hva er hensikten i å tviholde på det?

Det er greit å være alene og :) Lykke til!

Skrevet

Litt klining er vel ikke nok til å velte hverken et vennskap eller et ekteskap!?

Hva er den store forskjellen mellom å utveksle spytt og kose med hverandres tunger inni munnen, enn å ha guttetissen inni jentetissen og kose på den måten?

Et sted må grensa gå... når man kliner med noen så er det absolutt utroskap, spør du meg, da har man tråkket over en grense. Utroskap er også kjent for å ødelegge forhold.

Anonym poster: 83fadb1e9f65ee3368b0bd7e3461f26a

Skrevet

Like greit å miste mannen din vil jeg tro om du sitter der og ønsker at du var i armene til den andre mannen.

Du var ikke bare utro mot mannen din, du var det med typen til din venninnne. Og i et hus der både mannen din og venninna di oppholdt seg mens du hold på med dette.

Det er vel langt over å bare drite seg ut

Anonym poster: c99cdaefcf0e3b64970f720d4ed4c369

Skrevet

Synes jeg kjenner igjen skrivemåten din... og dessverre tror jeg dette er bare en av mange historier du har fabrikkert i det siste.

Anonym poster: 0ad6b608fb942367939e75aa26eefab0

Skrevet

Synes jeg kjenner igjen skrivemåten din... og dessverre tror jeg dette er bare en av mange historier du har fabrikkert i det siste.

Anonym poster: 0ad6b608fb942367939e75aa26eefab0

Mistenker det samme :P. Fantasy world :P

Anonym poster: fc9d002c2ae774ad41f2f49622248c99

Skrevet

Hadde det bare vært så vel. skulle ønske det var fantasien som spillte meg ett puss

Skrevet

Innerst inne så ville du nok ikke at det skulle fungere mellom deg og din mann, ellers hadde dette aldri skjedd.

Du sier du har kjempet i 3 år for å holde familien samlet...kanskje din underbevissthet var lei av at du gikk på akkord med deg selv(kanskje den var lei av av å kjempe for noe som du innerst visste ikke ville fungere) og dermed ubevisst så ødela du alt??

Anonym poster: 8527779c12c1bac9c547b817c27ad20a

Skrevet

Det er mye mulig det var underbevisstheten som prøvde å ta valget for meg siden jeg har stått med ett bein utav døra ganske lenge nå, og det vet mannen min og, Men jeg klarer ikke ta det endelige steget fordi vi har en familie sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...