Gå til innhold

Mannen er bedt i utdrikningslag samme dag som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

min nevø står til konfirmasjon (borgerlig). Ok at han drar eller bør han bli med meg?

Anonym poster: b2e0db025045a3f4da42a9de645b2f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel opp til dere det? Jeg hadde latt min mann reist, for han er ikke ofte ut med venner.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hos oss blir dåp, konfirmasjon og bryllup prioritert over andre festligheter, så det hadde ikke vært en problemstilling engang.

Hat han ikke lyst å feire nevøen sin da?

Skrevet

Rekker han ikke begge deler? Utdrikningslag pleier vel å vare hele dagen og gjerne utover kvelden/natta. F.eks gå etter middagen i konfimasjonen og så hoppe inn i utdrikningslaget.

Anonym poster: f2f845e4823c89b5c075fc130f3b8f14

Gjest Morn du
Skrevet

Hva synes du høres best ut: mannen kan ikke komme, han skal i utdrikkningslag. Eller: jeg kan ikke komme i utdrikkningslaget, jeg skal i konfirmasjon. Synes konfirmasjon er viktigst jeg da.

Skrevet

Spørs vel kanskje også litt hvem han skal i utdrikningslag til. Er det bestekompisen, så er det litt viktigere enn en han ikke kjenner så godt..

Anonym poster: ce784a5d04d5c1a199316b00ef751aa1

Skrevet

Tror jeg ville satset på begge deler, hvis geografisk mulig. Mener utdrikningslag også er litt viktig, hvis det er snakk om en veldig god venn!

Altså: Vært med på seremonien og evt middagen/lunsjen i konfirmasjonen sammen med deg, og så takket pent for seg og dratt videre til utdrikningslaget etterpå. Da vil ha sikkert gå glipp av litt moro der i starten av dagen, men det bør vel folk ha fortståelse for?

Anonym poster: 23a05ce1304610521dedfd964cb34bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...