Gå til innhold

Skuffet over mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke gidder å ha sex med meg slik at jeg kommer i fødsel. Er halvveis moden, har hatt maserier i evigheter nå, nedpress, bare siste "push" som mangler. Men neida, uansett hvor mye man flørter, pynter seg osv så er han ikke interessert. Argh!

Anonym poster: 7fc3cca1be073f7649b8b5dd3908352a

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Er det virkelig sååå rart?

Skrevet

Er det virkelig sååå rart?

At en mann ikke vil ha sex med sin kjære? Ja, jeg synes det. Det har vært tørke i mange måneder her...

HI

Skrevet

For at sex skal funke må mannen komme tre ganger etter hverandre for å tilsvare mengde progesteron i én modningspille.. Så og si umulig.. Du får være like tålmodig som bebisen din er;)

Anonym poster: 18e3e2a4f54896a773ce1115baddfebe

Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke hatt særlig lyst til å bænge på ei spreng-gravid dame som er dager/timer/minutter unna fødsel.

Anonym poster: 3ce64144c469b9b7d8bb125553c4dffd

Skrevet

... sex fungerte IKKE her. Ble satt i gang på overtid, 12 dager på overtid! Jeg prøvde også ALT annet av kjærringråd. Mitt råd til deg: Slapp av, babyen kommer ut ei gang, ikke slit deg ut med masse tullete kjærrinråd :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har ikke slått deg at han kanskje er litt mindre sugen når du er fødeklar??? Det er faktisk ganske vanlig :o

Skrevet

Har ikke slått deg at han kanskje er litt mindre sugen når du er fødeklar??? Det er faktisk ganske vanlig ohmy.png

At man har sex EN gang i løpet av hele svangerskapet er da ikke så vanlig vil jeg tro... snart halvt år siden sist. Sex fungerte sist gang forresten, trengte kun en omgang. Derfor tenkte jeg at det kunne fungere denne gangen også.

HI

Skrevet

... sex fungerte IKKE her. Ble satt i gang på overtid, 12 dager på overtid! Jeg prøvde også ALT annet av kjærringråd. Mitt råd til deg: Slapp av, babyen kommer ut ei gang, ikke slit deg ut med masse tullete kjærrinråd smile.png

Det jeg sliter meg ut med er konstante maserier hele forbanna døgnet i mange dager nå, Kommer det til å fortsette sånn her, så kommer jeg ikke til å ha nok krefter til å klare fødselen. Er allerede ganske utslitt.

HI

Skrevet

Men, om han ikke har villet hatt sex tidligere, hva skal gi han lysten nå?

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1364425122' post='145195233]

Men, om han ikke har villet hatt sex tidligere, hva skal gi han lysten nå?

Vet ikke, jeg er bare sliten og frustrert. Vet ikke hvorfor han har boikottet meg hele svangerskapet så å si, men jordmor fortalte ham på en av kontrollene der han tilfeldigvis var med, at sex kunne starte en fødsel. Han ser at jeg sliter enormt, sover sånn ca null, så prøver jeg å flørte med ham, men han bare rømmer unna. Skuffende greier.

HI

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

For at sex skal funke må mannen komme tre ganger etter hverandre for å tilsvare mengde progesteron i én modningspille.. Så og si umulig.. Du får være like tålmodig som bebisen din er;)

Mulig det bare er tilfeldig, men 3 av mine 4 fødsler har startet på natta hvor vi hadde sex den samme kvelden, og vi hadde kun en "runde" :P

. Med nr 4 var vi ikke sammen lenger, så kanskje ikke så rart jeg ikke hadde sex den kvelden ;)

Skrevet

Så snakk med han da, en må da kunne snakke sammen når en har barn sammen mener jeg!

Skrevet

Mulig det bare er tilfeldig, men 3 av mine 4 fødsler har startet på natta hvor vi hadde sex den samme kvelden, og vi hadde kun en "runde" tongue.png

. Med nr 4 var vi ikke sammen lenger, så kanskje ikke så rart jeg ikke hadde sex den kvelden wink.png

Samme erfaring her, med forrige barn. Vannet gikk samme kveld som man hadde sex.

HI

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1364425356' post='145195238]

Så snakk med han da, en må da kunne snakke sammen når en har barn sammen mener jeg!

Har prøvd å snakke flere ganger, uten å mase eller beskylde. Får bare noen skikkelige svadasvar om at han ikke er i form, trøtt, sliten osv. En mann i starten av 30-årene med normert arbeidstid, overskudd til å treffe kompiser og snekre er ikke "ikke i form" til å ha sex i en rekke måneder, så det vet jeg ikke stemmer. Har gitt opp. :(

HI

Skrevet

Altså vi er ikke mye delikate på slutten av svangerskapet , skjønner han godt jeg.

Noen syns det er " ekkelt" at barnet er klar for å komme ut snart og redde for å skade.

Her var det hvert fall sextørke under svangerskapet, men det var vel helst fordi jeg holdt på å kaste opp av tanken på moro....

Var ikke noe mas fra mannens side heller akkurat...

Skrevet

Jeg hadde også rømt hvis jeg hadde vært mannen din.

Skrevet

Hadde aldri forventet sex fra mannen på slutten, om han ikke hadde hatt lyst i løpet av sv.skapet.

Du er i tillegg frustrert og sliten. Nei, ungen kommer jo snart uansett :-)

Skrevet

Jeg skjønner ham godt, jeg.

Skrevet

Du får årne deg sjøl ;) Kan være effektivt det også. Få orgasme, kanskje 2 ganger etterhverandre, og stimuler brystvortene dine i 3 X 1 minutt. Kan hjelpe litt!

Skrevet

Jeg prøvde også å overtale mannen til en runde i senga, men han var ikke så lysten på det gitt... Kan ha noe med at han visste jeg kun ville deg for at fødselen kunne starte. Og ikke er jeg særlig sprek og attraktiv for tiden, så tror ikke jeg ville hatt sex med meg selv heller ( om jeg var han ).

Anonym poster: b224351009ab31a7f54205f536d137be

Skrevet

Har aldri trodd at det var så utbredt at mannen ikke vil ha sex i svangerskapet i det hele tatt. Det må da bety at samtlige av mine venninner lyver?

HI

Skrevet

Ta to ts kanel og vent, kanskje er du heldig :)

Anonym poster: 9c2c89cdde1581e7b24761324e089d16

Skrevet

Sex funka her begge gangene :) idiotisk måtte gå vente ekstra når man neeesten er klar.

Anonym poster: d08b6556502ee9ac69e82ab999cbba9b

Skrevet

Forstår godt at du er skuffet. Synes det er dårlig gjort av mannen din når du sliter. Han har tross alt vært med å lage babyen, så da er det bare å stille opp spør du meg!

Hadde ikke mannen min villet ha sex med meg da jeg var gravid hadde jeg seriøst vurdert skilsmisse. Som om man ikke føler seg uvel nok så skal man bli avvist at den som liksom skal synes man er den fineste i hele verden? Mage eller ikke mage.

Anonym poster: 8f6811cc0cfda25484fe070be186b00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...