2,5barn+1engel Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Noen som har vært i gran Canaria i julen el om vinteren? Tips til bra steder? Vi skal ha med barn på 2år og 9 mnd og en på ca 6 mnd. Ønsker et sted med oppvarmet basseng, og gjerne en lekeplass.. Takk for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Vi har vært i Puerto Rico rett før jul. Bodde på Puerto Azul. Helt greit med lekeplass og oppvarmet basseng lå på 25 grader den uken vi var der. Anonym poster: 7f5d10c6b8d30faad8074a21fbb48d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå