Gå til innhold

Gikk tom for Farris...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og prøvde meg på cola etter å ikke ha drukket det siden i fjor sommer. Ærsj som det smakte sukkerlake!

Anonym poster: be7279f54d795195e523e62cd4839fdd

Videoannonse
Annonse
Gjest sussie77
Skrevet

Ja det smaker ikke godt når man ikke har drukket det på en stund. Har ikke drukket noe særlig cola på mange år. og den eneste gangen jeg får lyst på cola er når jeg er gravid faktisk. :) Men da begrenser jeg det så mye som mulig. Drikker kanskje et lite glass.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Cola var bare godt helt til jeg sluttet å drikke det:) altfor søtt! Skjønner deg godt :)

Skrevet

Helt enig, synes også det var kjempe godt før. Er glad jeg egentlig ikke drikker det mer nå når jeg kjente sukkersmaken så godt:))

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Da har jeg motsatt erfaring :)

Etter å ha klart å overbevise meg selv i mange år at jeg ikke liker cola fikk jeg det servert - å du verden så godt! Det var så mye bedre enn jeg huska.

Har ikke smakt det siden da, så litt selvdisiplin har jeg :P

Skrevet

Da har jeg motsatt erfaring :)

Etter å ha klart å overbevise meg selv i mange år at jeg ikke liker cola fikk jeg det servert - å du verden så godt! Det var så mye bedre enn jeg huska.

Har ikke smakt det siden da, så litt selvdisiplin har jeg :P

Så flink du er da:) tror kanskje jeg kan synes det er godt igjen hvis jeg får det en varm sommerdag med sitron og isbiter i:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...