Gå til innhold

Dere som har vært utro:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt "tatt"?

Dersom ikke, hvordan klarer dere å oppføre dere helt "som vanlig"?

Anonym poster: 67ca4ae872178af46b63bbbd97184de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om en som gjorde elskerinnen gravid..

Hun beholdt visst nok...

Så noen blir tatt du.. så det holder !!

Anonym poster: 4aa59ff74de8cd27684bc41785d47e9d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ble ikke tatt nei. Og forholdet jeg var i var så dødt at jeg omtrent ikke forholdt meg til han uansett

Skrevet

Hvorfor spør

Har dere blitt "tatt"?

Dersom ikke, hvordan klarer dere å oppføre dere helt "som vanlig"?

Anonym poster: 67ca4ae872178af46b63bbbd97184de8

Hvorfor spør du? o.O

Skrevet

Ble ikke tatt nei. Og forholdet jeg var i var så dødt at jeg omtrent ikke forholdt meg til han uansett

Hvorfor ikke bare gjøre det slutt? Å være utro er vondt for begge parter, med mindre de ikke har følelser. Jeg må si jeg mislikte veldig å høre det der

Skrevet

Jeg klarer å være normal. Vet ikke hvordan. Elsker han. Men har vert utro for det om. Det har han også.

Anonym poster: cc71516b14400f2c2da70168aff22eba

Skrevet

Jeg ble ikke tatt, men sa det selv. Hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg ikke stod frem..

Anonym poster: 0ce4277c91113c48ccbe5ba0495a54c3

Skrevet

Jeg klarer å være normal. Vet ikke hvordan. Elsker han. Men har vert utro for det om. Det har han også.

Du sier at du elsker ham, men hvordan er det mulig når du er utro med en annen en? Hvordan kan du og han forsåvidt, ha følelser for hverandre når dere er utro?

Skrevet

Jeg fortalte det selv, og gjorde det slutt i samme vending. Jeg kjenner meg selv godt nok til at det ville ikke være siste gangen. Det var ikke rette mannen for meg.

Jeg har aldri bedratt han jeg er gift med, og tviler på at jeg noengang kommer til å falle for fristelsen.

Anonym poster: 128a892db86466cea80c547c4d20fec4

Skrevet

Kattemor: alle er ikke like her i verden vet du.. jeg kan snakke for meg selv. Jeg elsker ham, det vet jeg 100% jeg gjør.. men den gangen jeg var utro hadde jeg ikke selvtillit. . Og da var det vanskelig for meg å tenke at jeg kunne såre den andre... sikkert vanskelig å fprstå.. nå er det flere år vi har vert sammen etter det, og jeg kunne aldri vert utro igjen!! Det handler ikke alltid om kjærlighet.

Skrevet (endret)

Det er mange som ikke er selvsikre i ett forhold, men det er mange av dem som ikke er utro heller. Jeg syns det er bare vanskelig at man ikke tenker på kjæresten sin eller whatever når man faktisk går inn mot å være utro der og da. Så lett det virker for personen å såre andre. Det virker bare rent galskap og bare totalt løgn å høre "Jeg mente det ikke, det bare skjedde".

Endret av Kattemor23
Skrevet

Jeg forstår deg.. men på den andre siden har jeg opplevd det selv. Jeg følte ingenting for drn andre personen. Det betydde ingenting. Men det skjedde. Det var en rar tid i livet mitt. . Kunne ikke gjort det nå... men sånn i grunn er jo halvparten av oss utro. Og jeg tror nok at mange av de parene elsker hverandre. . Men har ulike grunner til at utroskap skjer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor ikke bare gjøre det slutt? Å være utro er vondt for begge parter, med mindre de ikke har følelser. Jeg må si jeg mislikte veldig å høre det der

Vel, min eks har nok ikke følelser. Men jeg er enig med deg, det beste hadde Vært å gjøre det slutt først. Problemet var bare at etter så mange år med psykisk og fysisk mishandling så vet man ikke hvordan man kan gjøre det slutt med en mann som tar kveletak på en bare man tar på sminke før man skal på byen....

Skrevet

Ble ikke tatt, men etter 9 mnd, klarte jeg nemlig ikke å leve med det lenger og fortalte sannheten. Fortalte hvordan det skjedde og med hvem og ikke minst hvor sårt jeg angret og i redsel for å miste han jeg var ilag med, holdte jeg det skjult. Han jeg var ilag med reagerte voldsomt og han klarte hverken å snakke til meg, eller se på meg, jeg derrimot gråt bittre, skamfulle tårer hver eneste dag i 3 uker, før han kom og sa at han tilgir, men vil aldri glemme. Dette er 6 år siden og jeg skammer meg enda.. Vi holder sammen og har det veldig bra sammen, men er det EN ting i hele livet jeg ville ha forandret på, tatt tilbake, så er det akkurat det.

Anonym poster: cf044c1b0c98ed978b2c925db0e92af9

Skrevet

Jeg har lov til å ha sex med andre enn min mann, så teknisk sett har jeg aldri vært utro.

Vi har klare kjøreregler og det fungerer for oss :-)

Anonym poster: 3eed25264712a62efdb235beb5f72ef2

Skrevet

Jeg har lov til å ha sex med andre enn min mann, så teknisk sett har jeg aldri vært utro.

Vi har klare kjøreregler og det fungerer for oss :-)

Anonym poster: 3eed25264712a62efdb235beb5f72ef2

Hvordan er deres kjøreregler da?

Anonym poster: cf044c1b0c98ed978b2c925db0e92af9

Skrevet

Jeg var utro i to år med en gift mann. Vi elsket hverandre og hadde noe magisk sammen som ingen av oss hadde opplevd før. Samtidig hadde vi det begge bra hjemme, så det ble litt i pose og sekk for oss begge. Derfor vet jeg at ja, man kan elske to menn samtidig.

Vi avsluttet mens leken var god fordi ingen av oss ville miste de vi hadde hjemme.

Jeg hører av og til fra han, men nå kun på vennskapelig plan. Ingen av ISS har sagt noe. Vi ville hatt for mye å tape.

Har ingen problemer med å leve med løgnen.

Anonym poster: 27493d2dc073ad26cdc459f079b6ea5a

Skrevet
Vi ville hatt for mye å tape.

Har ingen problemer med å leve med løgnen.

Anonym poster: 27493d2dc073ad26cdc459f079b6ea5a

Det der forstår jeg bare ikke... At man er menneske og gjør feil ja, men å ha gullende ren samvittighet og ha egen risiko for å miste partneren som eneste grunn til å avslutte? Sier mer enn litt om empatiske evner og hvor godt en ønsker partneren. Er menneksene i livet ditt kun der for at du skal nyte det de har å tilby uten at deres ve pg vel teller? Glad for at jeg ikke er så avstumpet.

Anonym poster: 8efaa2610e5a7d4bf850c6f5df41bdac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...