Gå til innhold

Har du noen gang sett andre ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså in real life, ikke på film. Enten sett på andre par, på en klubb, overrasket noen osv.? Jeg og min samboer begynte å snakke om dette og kom fram til at ingen av oss har sett andre i aktivitet, heller ikke ferska noen. Og at det kanskje ville vært veldig opphissende å se andre ha sex, for eksempel på en klubb. Men vi er ganske nøkterne og gjennomsnittlige, tror ikke vi noen sinne havner på en slik klubb!

Anonym poster: bf4f989af0d794a6572e9aa0c8026a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så naboen over gata en gang. Deres soverom lå én etasje lavere enn vår leilighet, så vi hadde fullt innsyn! Var vel fire stk som satt og så på. Dessverre ble vi oppdaget etter hvert og da ble det brått slutt på moroa! :D

Anonym poster: addd4fa04e6de6e1845819c4a102b99e

Skrevet

Jepp. Var på en fetishklubb for en del år siden med han jeg datet da samt min venninne og hennes date. På den klubben så vi en dame som sugde en mann på dansegulvet.

Og så havnet de tre jeg var sammen med på nachspiel. Og der havnet vi faktisk i boblebadet sammen. Der vi hadde oss litt med alle. Digget det og kommer aldri til å glemme det!!

Har veldig lyst til å utforske enda mer og dra på swingersklubber, men er ikke så sikker på om mannen ønsker å bli med på noe sånt...

Anonym poster: 50e6843a277c9ccba3ebc2097c80d2d1

Gjest overlord
Skrevet

Nei, men jeg har blitt sett om det teller. Det var ikke spesielt opphissende iallefall :) (og slett ikke meningen).

Skrevet

Nei, men jeg har blitt sett om det teller. Det var ikke spesielt opphissende iallefall :) (og slett ikke meningen).

Det er vel kanskje mer opphissende hvis man vil bli sett...?

Gjest overlord
Skrevet

Det er vel kanskje mer opphissende hvis man vil bli sett...?

Sannsynligvis :)

Skrevet

jeg var tenåring.. jeg og venninna mi var på nach.... hun pulte en gutt, MENS jeg lå i senga... jeg gikk ganske raskt da... ellers så har jeg og ei jente klina mens en gutt ronka..:P

Anonym poster: bd00c37d4eb63daf728f7c5bb050c694

Skrevet

Ja, på fetishklubb.

Anonym poster: ed2d6c059af2acee46eab8fcfe126941

Skrevet

Venninnen min og jeg var på jentetur i "syden" - rommet vårt hadde hadde utsikt til stranden. En kveld vi satt ute på balkongen var det et par som "hadde seg" på stranden. Vi var litt småfulle og holde på å le oss i hjel :D

Skrevet

Ja i den galne ungdommen :D men det var ikke frivillig, så jeg sliter fremdeles med ettervirkningene :lol:

Skrevet

Såg et par i London for noen år siden. Skulle gå gjennom en park på vei hjem. Sat en dame og rei en mann på en benk. Holdt på å le oss ihjel ;)

Anonym poster: ba64042241f5b80a33f42934dae665fb

Skrevet

Jeg har hatt sex på stranden mens noen såg på...

hehe

Var det dere kanskje?? hehe

Anonym poster: f323f3999bb9f1a0df69829c9a41da37

Skrevet

Jaaa... så mamma suge samboeren da jeg var 11-12 år. Har å lagt på samme rom som mamma og samboeren da de hadde seg.

Jeg og broren min lå i samme seng som pappa og ei til mens de hadde seg.. snakk om å bli traumatisert..

Anonym poster: a678a52a5b70343a5be3ae996fed922c

Skrevet

fikk et glimt av foreldrene mine en gang da jeg var sånn 7 år... hadde sovet i senga deres tidligere på natta, men hadde blitt båret tilbake til min seng, våknet og fant ut at bamsen min hadde blitt igjen på rommet deres. Så da kom jeg inn da, og så rompa til mamma haha, skjønte at det var noe jeg ikke skulle se, så rasket med meg bamsen som lå på gulvet og løp stille tilbake til rommet...

Skjønte ikke helt hva jeg hadde sett, altså jeg visste jo hvordan man lagde barn ogsånn, men hadde vel ikke funnet ut at voksne faktisk har sex flere ganger enn akkurat når de lager et barn hehe...men de hadde ledd og moret seg, så jeg antok det var en slags lek

Anonym poster: 30bf316ddb423c75462e7068e47508b2

Skrevet

Jaaa... så mamma suge samboeren da jeg var 11-12 år. Har å lagt på samme rom som mamma og samboeren da de hadde seg.

Jeg og broren min lå i samme seng som pappa og ei til mens de hadde seg.. snakk om å bli traumatisert..

Og her inne steiler folk av at en mann har kjøpt seg 18 øl i påska :P

Skrevet

HAHAHA digger siste kommentar :P :P

Anonym poster: 09be3bb48bf96f5f1ebc1897ed615e3b

Skrevet

Ja, i flere forskjellige forbindelser.

Har vært på forskjellige klubber og spesielle fester jeg har sett det. Så det på en klassetur vi hadde i 10klasse, overrasket samboeren jeg hadde (ikke kjærester, bare samboere) noen ganger, overrasket sjefen min engang på jobb også (faktisk ganske så morsomt, for jeg brydde meg ikke, det gjorde ikke damen heller men han ble like rød som en tomat. Og det gjorde vel ikke saken noe bedre når jeg spurte om jeg kunne ta med meg damen hjem heller..... )

Anonym poster: 77d73559c9a40f1160128731102f7841

Skrevet

Ikke jeg som steila over det allefall ;)

Skrevet

Ja, mine foreldre. Så vidt. De var under dyna, og jeg skjønte ikke hva de holdt på med før jeg ble voksen...

Og en gang når jeg var på fest var det et hospits som hadde vinduet over gaten. Der var det noen som hadde seg i vinduet og elsket å ha publikum! De vinket og smilte :)

Skrevet

Ikke jeg som steila over det allefall ;)

Hihi ;-)

Skrevet

Jeg har sovet i samme seng som ei venninne mens hun og eksen, som i fylla plutselig ikke var en ex lengre, hadde sex. Vi sov på en knøttliten hybel, og jeg hadde ikke noe annet sted å gjøre av meg.

Heldigvis var jeg skikkelig full, i halvsøvne, og sov meg mer eller mi dre gjennom hele seansen.

Har hatt sex med typen med ei venninne på samme rom, ung og dum...

Anonym poster: 51bfa8373ecd8799517ae89e37a3a1e2

Skrevet

Ja i russetida,var ikke meningen men plutselig oppdaget vi 2 stykker som koste seg i gresset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...