Gå til innhold

jeg er så lei av å være feit!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ut som en forbanna flodhest!!! Så på bikini i dag.. men ikke faen. Herregud.. ble jo blenda i speilet også.. er det mulig å bli blekere? Nei tror ikke det. Hva er vitsen med celulitter? !?!? Hadde jeg farga meg orange og lagt meg som en ball oppi påskefjellet hadde sikkert noen tatt meg for å være appelsin og spist meg opp. Og da hadde de vlit j**** mette!! Aaaaaaarrr

Anonym poster: 62a2a6b572347e30782bb206e963ba5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er jeg også, og har innsett av jeg nok aldri blir tynn heller så lenge jeg spiser skolebolle til lunsj.

Det må drastiske tiltak til og jeg jobber nå med å psyke meg opp til å ta tak. Ukene fra påska er over og til 17.mai er det full skjerpings, så får vi ser hvordan det går da...

Anonym poster: 2b24e8e2d9a9ae674af12f422aa3fe1b

Skrevet

Ut og tren, og sett deg på diett !! No mercy !!

Anonym poster: f7dfc6620d541e61094aafbb8a7d9cdd

Skrevet

Slenger meg på. Null motivasjon i permisjons tiden og gleder meg til en aktiv hverdag på jobb. Pluss en større og aktiv gutt :)

Anonym poster: 6be341492d0ccbc9e4bcef6a98c48a88

Skrevet

Grete Roede kan kanskje være noe?

Anonym poster: 1d742bf8bdaa7d23ac87acca63aa47b0

Gjest Skofantomet
Skrevet

Se på det som en motivasjon til å gjøre noe med det da vel :

Skrevet

jeg er til tider super motivert... kjøper inn på knekkebrød.. spiser sundt og trener i eeeh.. en uke.. så glir jeg sakte men sikkert ned i hølet av dårlige vaner igjen... skulle ønske jeg hadde mer selvkontroll... og brydde meg mer om meg selv...

Skrevet

Nysjerrig nå, hva er feit? Vekt og høyde da?

Anonym poster: 5d7185f7195d3ca51c8d61145f8ccbfd

Skrevet

Er 160 høy og 80 kg... bmi viser fedme...

Skrevet

Jeg ser ut som en forbanna flodhest!!! Så på bikini i dag.. men ikke faen. Herregud.. ble jo blenda i speilet også.. er det mulig å bli blekere? Nei tror ikke det. Hva er vitsen med celulitter? !?!? Hadde jeg farga meg orange og lagt meg som en ball oppi påskefjellet hadde sikkert noen tatt meg for å være appelsin og spist meg opp. Og da hadde de vlit j**** mette!! Aaaaaaarrr

Hvor lei er du?

Lavkarbo, lite fett, trening... Kan garantere at du går ned!

Jeg har nettop spist eggerøre av ett egg, to lapper med mager Cottage cheese, bær og WaldenFams sjokoladesaus ( http://www.iherb.com/Walden-Farms-Chocolate-Flavored-Syrup-12-oz-340-g/39773 ) og jobber nå med en vaniljelatte med skummet melk. Fordi jeg fortjener det, har PMS og fordi jeg går ned i vekt.

Å spise seg ned i vekt behøver ikke være ensbetydene med smakløst, kjedelig eller å gå sulten.

Jeg vet det er vanskelig, men vil du det nok så klarer du!

Så, igjen, hvor lei er du? ;)

Skrevet

jeg er til tider super motivert... kjøper inn på knekkebrød.. spiser sundt og trener i eeeh.. en uke.. så glir jeg sakte men sikkert ned i hølet av dårlige vaner igjen... skulle ønske jeg hadde mer selvkontroll... og brydde meg mer om meg selv...

Det er ikke rart du sprekker når du tvinger deg gjennom en tørr og kjedelig knekkebrøddiett altså...

Hva med å prøve noe mer smakfullt og fristende?

Grethe Roede sine forslag til lunsj:

http://www.greteroede.no/oppskrifter/lunsjogsmaretter/

Om du bare passer på porsjonsstørrelsen og ikke spiser kjeks og sjokolade mellom måltidene går du garantert ned selv om du spiser god mat :)

Anonym poster: 2b24e8e2d9a9ae674af12f422aa3fe1b

Skrevet

Jeg er veldig veldig lei!! Problemet mitt er bare at jeg alltid gir opp etter en stund. Men takk for tipsene deres. Skal sjekke ut grethe rode... jeg ender alltid opp med den knekkebrød med magerost dritkjedelig dietten.. så kanskje det hjelper om det er litt mer spennede mat jeg faktisk kan spise ja..takk for alle svar:)

Skrevet

Lykke til! Kjøp deg noe ekstra fint i noen strl mindre - så får du motivasjon å gå ned! dette klarer det. Alt er avhengig av viljen! Vær sterk - så kommer dette til å gå bra :)

Anonym poster: 553404b08e135a2789bafece4c7cdf3c

Skrevet

Jeg har ett eneste råd til deg og andre i din situasjon - Easy Life! Sjekk om de har det på et treningssenter i nærheten av deg.

Det ble redningen for meg. 30 kg minus, og har holdt meg!

Anonym poster: c6ba4142cbd76a0feb4bedc173df3bfa

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Meld deg på Grete Roede - kurs. Vel anvendte penger, jeg gikk på GR etter jeg fikk førstemann. Gikk ned 6 kg uten problem. Det er noe med gruppe og å gjøre noe sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...