Gå til innhold

Eh, kjenne liv i uke 9?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par ganger de siste dagene kjent noe i magen (føles ikke som noe som kommer fra tarmene, ikke bobler eller noe sånt). Føles som det er en klump som av og til blir presset litt opp...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Den presses liksom ut i magen min.

 

Er 2.gangs. Med første kjente jeg vel ikke liv før over 20 uker på vei. Så tenker at dette er merkelig.

 

Noen som har opplevd dette?

 

Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh..nei, det er rett og slett ikke mulig;)

Skrevet

Kan det være en spasme da? Fra livmoren som vokser?

 

HI

 

Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be

Skrevet

Det hørtes veldig tidlig ut! Man kjenner det vel ofte tidligere med nr 2, for da vet man hva man skal kjenne etter.

Jeg kjente liv med nr 1 i uke 16 og med nr 2 i uke 13-14.

Skrevet

Det føles helt likt som det gjorde med nr 1. Derfor jeg syns det er rart. Vet jo selv det høres usannsynlig ut, men jeg har nå kjent det flere ganger.

 

HI

 

Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten :)

Jeg synes også det høres litt vel tidlig ut med uke 9. Jeg kjente liv første gang i uke 16. Er nå i uke 26 og det er full fest i magen :D

Kjempegøy! Gled deg <3

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er du lengre enn 9 uker :)

Skrevet

Sekretøsa: Vet jeg ikke er lenger enn uke 9. Var på ultralyd. Og er heller ikke mer enn 1 der inne.

 

Får kjenne litt mer på det de neste dagene med hva det kan være. Kan jo være en spasme kanskje

 

HI :)

 

Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be

Skrevet

Når man ikke er gravid kan man oppleve fantomspark. Dette er samme greia. Det kjennes ut som de første sparkene. Det er fysisk umulig å kjenne liv i uke 9. Da må du være mye lenger på vei.

 

Anonym poster: f65479ebe8defb25a629274a1ab61e3b

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Enkelte påstår det, men jeg velger å holde en knapp på at det er luftbobler ;)

 

Jeg har hatt det sånn i et år ETTER fødselene ;)

Skrevet

Er nok luftbobler. Har kjent det slik MANGE ganger, men hver gang like skuffet er jeg ikke mer gravid enn det du er :)

Er andre gangs her også. Babyen er nå sånn ca litt større enn et kirsebær.. Tror du VIRKELIG at et lite kirsebær klarer å sparke deg innenfra?

:)

Skrevet

kan umulig være foster du kjenner. H*n er ikke lenger enn maks 35 mm og vekta rundt 10-15 gram.

må nok være fantomspark eller luft.

 

Anonym poster: b1ad9ba21b60c5031a4ecd9457902cbb

Skrevet

Eh nei...

 

Anonym poster: 227a1e5b3aba368b92f676a791ead73b

Skrevet

Er nok bare en fis gitt.....

 

Anonym poster: ef2f550743865c25d05180cdb8fc89bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...