Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Har et par ganger de siste dagene kjent noe i magen (føles ikke som noe som kommer fra tarmene, ikke bobler eller noe sånt). Føles som det er en klump som av og til blir presset litt opp...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Den presses liksom ut i magen min. Er 2.gangs. Med første kjente jeg vel ikke liv før over 20 uker på vei. Så tenker at dette er merkelig. Noen som har opplevd dette? Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be
magica fra tryll Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Eh..nei, det er rett og slett ikke mulig;)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Kan det være en spasme da? Fra livmoren som vokser? HI Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be
Glajenta ♥ Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Det hørtes veldig tidlig ut! Man kjenner det vel ofte tidligere med nr 2, for da vet man hva man skal kjenne etter. Jeg kjente liv med nr 1 i uke 16 og med nr 2 i uke 13-14.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Det føles helt likt som det gjorde med nr 1. Derfor jeg syns det er rart. Vet jo selv det høres usannsynlig ut, men jeg har nå kjent det flere ganger. HI Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be
MammantilNurket Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Gratulerer så mye med graviditeten Jeg synes også det høres litt vel tidlig ut med uke 9. Jeg kjente liv første gang i uke 16. Er nå i uke 26 og det er full fest i magen Kjempegøy! Gled deg <3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Sekretøsa: Vet jeg ikke er lenger enn uke 9. Var på ultralyd. Og er heller ikke mer enn 1 der inne. Får kjenne litt mer på det de neste dagene med hva det kan være. Kan jo være en spasme kanskje HI Anonym poster: 48b442b1808afd2fd1d0810790ea27be
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 Når man ikke er gravid kan man oppleve fantomspark. Dette er samme greia. Det kjennes ut som de første sparkene. Det er fysisk umulig å kjenne liv i uke 9. Da må du være mye lenger på vei. Anonym poster: f65479ebe8defb25a629274a1ab61e3b
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Enkelte påstår det, men jeg velger å holde en knapp på at det er luftbobler Jeg har hatt det sånn i et år ETTER fødselene
Dini Skrevet 28. mars 2013 #11 Skrevet 28. mars 2013 Er nok luftbobler. Har kjent det slik MANGE ganger, men hver gang like skuffet er jeg ikke mer gravid enn det du er Er andre gangs her også. Babyen er nå sånn ca litt større enn et kirsebær.. Tror du VIRKELIG at et lite kirsebær klarer å sparke deg innenfra?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #12 Skrevet 28. mars 2013 kan umulig være foster du kjenner. H*n er ikke lenger enn maks 35 mm og vekta rundt 10-15 gram. må nok være fantomspark eller luft. Anonym poster: b1ad9ba21b60c5031a4ecd9457902cbb
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #13 Skrevet 28. mars 2013 Eh nei... Anonym poster: 227a1e5b3aba368b92f676a791ead73b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #14 Skrevet 28. mars 2013 Er nok bare en fis gitt..... Anonym poster: ef2f550743865c25d05180cdb8fc89bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå