Gå til innhold

Vil så gjerne ha et til barn, men ingenting ligger til rette for det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke plass, jeg må begynne å jobbe snart osv.. Men har såå lyst på en tredje at jeg holder på å bli gal!! :( det verste er jo at mannen også vil, men vi er heldigvis fornuftige..

Anonym poster: 5614341e9c09fca3c173be8ec1c26035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et smart valg. Lurt at du jobber slik at dere får bedre økonomi og sjanse til en bedre, større og sikker bolig og trygge, sikre biler før dere får et barn til.

Anonym poster: 16f34f258a6b592639a4c95b1f2ddfd3

Skrevet

Vi har en sikker bil og nyoppusset hus, men ikke nok soverom til flere enn oss.. Får bare holde oss i skinnet;)

Skrevet

Var i akkurat samme situasjon, men i dag fikk jeg positiv gtest gitt !!

Helt sjokkert, forrige unge var ivf baby, så jeg kan egentlig ikke bli gravid engang.

Men nå er jeg gravid med nr 3.

Har ikke plass eller penger til det syntes jeg da men, alt går.

Gleder meg selvfølgelig helt sykt.

Må bare bli flinkere med pengene og får ikke jobbet på en stund til nei. er hjemme med 16 mnd gammel baby nå så. :) Men vent hvis du har tid til det !

Anonym poster: a6b1adbf8c3118b7a4f9d7a0cbbd4459

Skrevet

Vi var i samme situasjon, men vi valgte å bygge på huset, lage to nye soverom og få både nummer tre og nummer fire ;)

Anonym poster: f6452310bc2913d9880efb9cf4d82916

Skrevet

Er der selv, men det må vente minst to år.

Skrevet

Hadde vært sjokkert, redd og vanvittig glad på en gang om jeg hadde fått positiv test idag! Men vi får nok bare vente.. Har en del oppussing igjen og slikt.. Har alltid sett for meg en stor barneflokk, håper drømmen lar seg realisere:) lykke til dere andre i min situasjon med barn i magen, dere er heldige til tross for liten plass og slikt, alt ordrer seg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...