Gå til innhold

Barn og reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn med muslim.

Hadde dere turt å reise til hjemlandet Hannes med barnet?

Jeg har en bekjent som ble med den fantastisk snille mannen som var kjempe flink pappa og verdens beste mann. Så kommer de til hjemlandet hannes. Familien og pappaen tar passet til barnet og mor/kone så de ikke kan reise hjem.

Hun ble behandlet som en hushjelp og sexslave.

Tenk dere om jenter

Anonym poster: d6cd13b3dd9578a51a3950fe65ea3cdf

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nå skal jeg svare noe jeg aldri pleier å svare, men here goes:

Ok.

Skrevet

Nå kan jeg for en gangs skyld si at dettte skjedde nesten med min bestevenn i bhg, han ble kidnappet av verdens hyggeligste far.. Og bodde i farens hjemland til far syns det var fornuftig at han fikk en god utdannelse, som 18-åring.

Moren fikk komme å besøke sønnen der da, til far og ny kone og nye barn..

Men dette gjelder så klart kun noen få, få!

Anonym poster: 2a0e9edc8efeeea973442cb6c678eebb

Skrevet

Å tenke seg om hvem en får barn med er kanskje noe mange bør gjøre, uavhengig av om faren er muslim eller ikke.

Jeg er lære og jobber i en slik innføringsklasse: altså barn som trenger lære seg norsk før de går over i vanlig klasse. Det er jo ikke den målgruppen du snakker om, men ville bare si at det ofte er store forskjeller på oppdragelse. I over halvparten av klassene er ofte bv blandet inn på en eller annen måte, og som regel er det fedrene som styrer både barn og kone.

Gjennom jobben vet jeg om 2 barn som er blitt ført ut av landet av muslimske fedre, og jeg har en bekjent dette har skjedd med. Hun har ikke sett barnet på 4 år. Av de barna på skolen kom ingen tilbake.

50 barn pr. år er mange. Det er ca 2 klasser det, og det er egentlg helt forferdelig.

Anonym poster: 2550c4d7b5744fe2be36917687f44e16

Skrevet

Har ikke barn med muslim, men: nei.. Da måtte i så fall min familie og vært med og ikke til et annet land enn Tyrkia...

Anonym poster: ca5392a7f393cb789a9a6dadbd0f8449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...