Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Skal begynne i ny jobb om en uke og sliter så ekstremt med svangerskapskvalme. Klarer aldri å jobbe med denne formen. Hva skal jeg gjøre/si? Tviler sterkt på at dette går over på en uke :-/ Anonym poster: 95ec64975334d5dd8e16ec62244645ca
Miss 84 Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Ville nok ha snakket med legen om dette. Vet de at du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 De vet jeg er gravid ja. Men jeg "lovte" at jeg skulle være klar til avtalt oppstartsdato. Egentlig ville de hatt meg mye tidligere,men kunne ikke pga sykemelding. Har utsatt det i 1 mnd. Hva kan legen gjøre for meg? Hi Anonym poster: 95ec64975334d5dd8e16ec62244645ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå