Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne i ny jobb om en uke og sliter så ekstremt med svangerskapskvalme. Klarer aldri å jobbe med denne formen. Hva skal jeg gjøre/si?

 

Tviler sterkt på at dette går over på en uke :-/

 

Anonym poster: 95ec64975334d5dd8e16ec62244645ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok ha snakket med legen om dette. Vet de at du er gravid?

Skrevet

De vet jeg er gravid ja. Men jeg "lovte" at jeg skulle være klar til avtalt oppstartsdato. Egentlig ville de hatt meg mye tidligere,men kunne ikke pga sykemelding. Har utsatt det i 1 mnd.

Hva kan legen gjøre for meg?

Hi

 

Anonym poster: 95ec64975334d5dd8e16ec62244645ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...