Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Hvor traff dere ham? Hvor ofte kan han snike seg ut for å treffe deg og hvor møtes dere? Er det ikke vanskelig å vite at han går hjem til kona si som han sannsynligvis elsker?? Jeg skjønner ikke hvordan noen villig kan holde på med en som også er i et forhold med noen andre. Det kan jo ikke bli særlig mye du ser en som er gift. Det må jo være ganske sårt å vite at man er den andre part, for statistisk sett er det størst sjanse for at mannen velger kona si om han må velge. Og hva forteller han deg egentlig om kona si? Hvordan unnskylder han det at han bedrar et annet menneske? Jeg skriver ikke dette for å provosere, jeg lurer virkelig. Anonym poster: d35fec01f5032ce94f0b673ba09492f8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Jeg traff han gjennom en felles venn av oss. Vi fikk utrolig god kjemi med en gang... Samme humor osv. Han var gift, og hadde 2 unger. Jeg tenkte aldri på at det kunne bli noe mellom oss. Jeg trodde han hadde det bra med kona, for han sa aldri noe nedsettende om henne, egentlig pratet han aldri noe om henne i hele tatt, bortsett fra når vår felles venn spurte etter henne. Etter hvert begynte han å sende meg litt "tulle-meldinger" på telefonen, og plutselig en dag dukket han opp hos meg... Via vår felles venn, fikk jeg vite at ekteskapet mellom han og hans kone var kjølig, og egentlig hadde vært det i mange år. Etter hvert ballet det på seg. Jeg tenkte egentlig ikke så mye på hans kone, for henne kjente jeg ikke i hele tatt...Han og jeg pratet aldri om henne, og hun var ikke en virkelig person for meg egentlig. Etterhvert ble han skilt, og vi ble gift, og har i dag to felles barn og har vært sammen i 10 år Anonym poster: 7788e2eb95eaa3a270818e0a0c0b7f0b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Traff han på jobb......... Anonym poster: 0f1575251de3d9756368a468e3d063f7
Ok! Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Traff han på jobb......... Anonym poster: 0f1575251de3d9756368a468e3d063f7 Ok
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 På byen! Når jeg går ut er det for å ha meg med kjekke nenn- sivil statusen driter jeg i. Gifte menn er ofte gode i senga fordi de sikkert må gjøre det verdt det å være utro - haha. Anonym poster: b0c91dc12bad0e64f770c12e91ee623c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Traff han gjennom felles kjente. Knullet første kvelden. Deretter møttes vi ett par ganger i uken kun for sex, samt at han sov hos meg hver eneste fredag i 6 mnd. Da gikk han fra kona og flyttet direkte inn til meg. Har ingen problemer med å stole på han, for oss er sex digg og vi leker ofte med andre. Nå 8 år etter har vi 2 barn Anonym poster: 067ed003876cc1153c442b1663fdd041
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #8 Skrevet 28. mars 2013 Traff han gjennom felles kjente. Knullet første kvelden. Deretter møttes vi ett par ganger i uken kun for sex, samt at han sov hos meg hver eneste fredag i 6 mnd. Da gikk han fra kona og flyttet direkte inn til meg. Har ingen problemer med å stole på han, for oss er sex digg og vi leker ofte med andre. Nå 8 år etter har vi 2 barn Anonym poster: 067ed003876cc1153c442b1663fdd041 Men hvordan forklarte han til kona si at han var borte hver eneste fredagskveld? Visste hun hvor han var? Anonym poster: d35fec01f5032ce94f0b673ba09492f8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #9 Skrevet 28. mars 2013 Jeg var 18-19 år, han var 35 og sjefen min (sommerjobb, deltidsjobb). Hadde en litt flørtete tone på jobb og jeg var veldig betatt av han, men tenkte aldri at det skulle bli noe forhold ut av det.. På en firmafest hvor vi overnattet hadde vi sex i fylla, det var første og eneste gangen vi hadde sex. Men vi møttes noen ganger etterpå, gikk på kino, spiste middag sammen o.l. Jeg bodde hjemme enda og han var forlovet og hadde barn, det var aldri snakk om at vi hadde noen fremtid sammen. Vi bare trivdes i hverandres selskap, og hadde det fint sammen, men det kokte jo bare bort. Han var altfor gammel for meg og levde et helt annet liv enn meg. Jeg sluttet i jobben og har aldri sett han igjen... Nå i ettertid ser jeg jo at jeg var utrolig dum, skulle aldri gjort noe sånt, men jeg var ung og sjarmert. Har aldri vært utro selv, og heller ikke hatt noe forhold, hverken forpliktende eller uforpliktende til en opptatt mann igjen etterpå heller. Anonym poster: 81bf7409a0ee7318177ba949ac8e442f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #10 Skrevet 28. mars 2013 Han var gift med tre barn, jeg var singel. Vi møttes på en konferanse om felles interesse. Han kjørte meg hjem, og vi hadde sex. An gikk hjem og sa han var forelsket i en annen. Han begynte å se etter leilighet, og flyttet ut så snart han fikk et annet sted å bo. Han sov da på sofaen. Vi møttes regelmessig i den perioden. Vi bodde langt fra hverandre, så han kunne ikke flytte inn hos meg. Han måtte ta hensyn til barana og til jobben. Vi har ti års jubileum til sommeren. Vi har to barn sammen. Eksen hans har vært sjalu og hatt mye agresjon mot meg og han, og våre barn. Det har smittet over på barna. Anonym poster: f22f081449caf213fc2ece2c9ebe6a75
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #11 Skrevet 28. mars 2013 Han var en eks av meg fra 10 år tilbake.. Han gikk fra meg for henne han er samboer med i dag. (har skrevet om det før). Jeg kontaktet han fordi jeg trengte hjelp med ventilasjonen i huset og han driver eget ventilasjonfirma. Ila de 10 årene fra hverandre har det vært sporadisk kontakt, begrenset til grattis med dagen, god jul osv.. Husker det snødde helt vanvittig da han kom.. Jeg dro på meg jakka og ruslet ut for å ta han imot.. Han tok helt pusten fra meg der han sto med snøfnugg på øyevippene Han var helt lik som for 10 år siden, bare i litt mer voksen utgave. Husker jeg gikk foran han inn og spurte hva han skulle sjekke (ift jobben), turte ikke å snu meg i frykt for at ansiktet mitt skulle avsløre meg, og da svarer han; " jeg skal sjekke vifta på kjøkkenet og badet, men aller først skal jeg sjekke dette!" Så kjenner jeg to armer rundt livet mitt, da han sniker hendene innunder jakka mi. Vi hadde ikke fått av oss skoa engang før han kjørte meg opp etter veggen Han forsvant ut av livet mitt like fort som han kom. Sommeren kom og gikk, og plutselig sto han på døra mi. Han ville ha en ny sjanse, men trengte litt tid. Etter å ha holdt på sånn i et par måneder fikk han kniven på strupen av meg. Kom deg ut av mitt hus, eller kom deg ut av huset hennes. Du kan ikke være i to forhold! Vel, det varte og det rakk, alle de klassiske unnskyldningene om en psyk samboer, kunne ikke sparke henne når hun ligger nede osv osv... Vi kranglet og kranglet om dette, men jeg var ikke sterk nok til å kutte kontakten. Dette er en mann jeg har elsket i mange år, både før og nå. Jeg satt på en måte bare på gjerdet og dinglet med beina og ventet på at HAN skulle avgjøre hva som skulle skje med livet mitt. Jeg klarte ikke la han gå. Han klarte ikke la meg gå heller, så etter 13 måneder med elsking og krangling var jeg tynnslitt og helt utmattet. Unnskyldningene ble bare teitere og teitere og ingen ting hang på greip. Folk rundt han begynte å finne ut av oss, og da begynte han å trekke seg unna meg. Først da klarte jeg å se ham i rett lys. Han har tydeligvis alltid sett på meg som et lett knull, aldri hatt respekt for meg. Selvbildet mitt sank og sank, og jeg traff tilslutt bånn. Dessuten måtte jeg ta abort midt oppi alt dette og det tok helt knekken på meg. Tilslutt skrev jeg en melding til dama hans og forklarte hvordan han/vi hadde holdt på det siste året. Vet det var stygt av meg, men med vår historikk vet jeg hvordan det ville blitt. Hadde jeg nok en gang latt han gå uten bråk så ville han nok en gang kommet krypende tilbake så fort det dro seg til hjemme. Og jeg hadde tatt han tilbake.. Og blitt knust igjen.. Denne gangen tok jeg ingen sjaner, jeg måtte finne en måte å støte ham bort. Vi har tross alt hatt 3 forsøk på 10 år, og hver gang går han fra meg. Og jeg visste at hvis jeg fortalte dama om oss ville han hate meg så sterkt at han aldri ville oppsøke meg igjen.. Jeg ønsket bare å beskytte hjertet mitt.. Så jeg tok en sjanse.. Og jeg hadde rett. Han har ikke gitt lyd fra seg etter dette. Hun, derimot, ga faen i det.... Hun ringte meg bare for å høre hva som hadde skjedd, og da jeg var ferdig sier hun "alle flørter, det er helt naturlig. Hadde han ikke flørtet ville jeg ment han var unormal".. Selv et par venninner av henne bekreftet det jeg sa, men hun valgte å tilgi.. Merkelig hvordan det er når mannen har feit bankkonto.. Jaja, et seksuelt og følelsesmessig forhold med en annen kvinne i et år er for meg mer enn å flørte, men henne om det. Nå vet hun ihvertfall, og jeg har endelig fått ro i sjela mi. Om to dager er det nøyaktig 2 år siden den snøtunge dagen han sto der med snøfnugg i øyevippende og smilte så herlig.. Syns det er litt trist å tenke på at det aldri igjen skal bli oss, men jeg vet jeg tok riktig valg.. Sorry, dette ble jo en hel roman.. Ble bare litt nostalgisk nå som 2 års dagen er rett rundt hjørnet Tror moralen er at det sjelden kommer noe godt ut av å være nummer to. Hører sjelden historier der elskerinna "vinner" mannen til slutt. Jeg har ihvertfall lært leksa mi, og vet at den sorgen man sitter igjen med etterpå ikke er verdt det. Heldigvis for min del ødela jeg ikke forholdet deres, og ikke har de barn, så jeg trenger ikke ha en oppløst familie på samvittigheten.. Anonym poster: 9ae3ebc690babafcd51e1e56e2124247 Anonym poster: 9ae3ebc690babafcd51e1e56e2124247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå