Gå til innhold

Skryte av mannen innlegg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok av "mannen min er en dust" tråder her inne, så nå hadde jeg lyst til å gjøre det motsatte.

Akkurat nå mener jeg at han er verdens beste :)

Fikk uventet påskegave her akkurat nå, påskeegg fylt med alt favoritt godteriet jeg vet om, ny bok av favorittforfatteren, og han hadde også sneket oppi et par nye solbriller i påskeegget.

For meg er dette hverdagslykke, og høyt oppe på skalaen av omtenksomhet for en gravid dame som ikke får et eneste lite vinglass i løpet av påsken :)

Så, hva gjør mannen din bare for å være snill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ingenting :-s

Men i dag hadde han tømt oppvasken mens jeg handlet og har måket all snøen i innkjørselen :)

Om det er noe jeg blir glad for, så er det tom oppvaskmaskin når jeg kommer hjem ;-)

Anonym poster: 1cefb2e649613d6584f5956b662c38d3

Skrevet

Det er sånne småting hele tiden egentlig. At han støvsuger. Lager middag eller bare det at han kommer og holder rundt meg og gir meg en klem.

Ikke noe spesielt jeg kan nevne egentlig, men jeg klager veldig sjelden. Han er omtenksom og snill.

Skrevet

Min hjelper meg i hverdagen med full vask av hus mens jeg er på shopping og han har fri fra jobb :)

Skrevet

Lot mg få kjøpe drømmevogna selvom dn kostet 11.000, og er til barn nr 4 :) :)

Skrevet

Idag kom han med stor påskegave til meg, appelsin, blomst, påskeegg fylt med masse godteri og to skole brød:-)

Ellers så er han veldig omtenksom, kommer ofte med blomster, flink med hus og barn, og flink til å gi meg komplimenter:-)

Skrevet

Godt med litt motvekt ja.. ;) Her kom han hjem fra jobb i ett tiden og tok med seg jentene og handlet så jeg slapp. Veldig greit for en høygravid og sliten sjel :)

Skrevet

Våkner enkelte kvelder av at han stryker på meg, klør meg på ryggen og masserer mitt verkende bekken og hofter. Er nok av og til baktanker med det, men jeg er så i svima at sånt klarer ikke jeg å registrere, men dette forstår han heldigvis (sovner så og si umiddelbart når hodet treffer puta nå når jeg er gravid).

Når jeg ikke er gravid og holder meg våken litt lenger så klør han meg på ryggen eller koser meg på armen nesten hver kveld, kosegrisen meg setter veldig stor pris på sånt :)

Anonym poster: a9d864a247b1b40753f6562393864864

Skrevet

Vi nyter ferien og hverandre :) I dag elsket vi før frokost også gikk vi og svømte etter frokost. Da vi var ferdige med å svømme gikk han ut og kjøpte lunch og da lunchen var fortært elsket vi forsyne meg pasjonert en gang til :)

Nevner at jeg er preggiss i uke 26. Herlige Kjæresten min <3

Skrevet

Kom hjem så fort han kunne for å ta seg av dattra vår. Tappa i badekaret, henta hårføner og shampoo for meg. Nå har han lags middag. Han er generelt veldig omsorgsfull mot meg, og spesielt nå som det bare er to uker igken til termin og jeg har omgangssyken. Herligheten min♥♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...