Gå til innhold

Norske mødre i Berlin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som bor i Berlin her som har lyst til å treffes en gang? Jeg har to sønner, en på 6mnd og en på 5 1/2 år, og det hadde vært godt både for de og meg å få snakket litt norsk (med noen andre) innimellom:)

 

Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86

Skrevet

Takk for tipset:) har plumpet borti bloggen hennes en gang før jeg og.

Virker som ei trivelig jente, men jeg er omtrent ti år eldre, så føler meg litt for gammel for henne... Men det trenger jo ikke bety noe:)

 

Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86

Skrevet

Hei, jeg bor i Berlin og har en jente på 5 1/2 år. Hadde vært koselig å treffes.

 

Anonym poster: 1ce23c46bffd5f37953d377bb90bd858

 

Anonym poster: 1ce23c46bffd5f37953d377bb90bd858

Skrevet

Så koselig! Hvor bor dere? Vi drar vel på påskeferie nå, men en kafetur etter skoleferien hadde vært hyggelig!

Skrevet

Dytt

 

Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...