Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Hei, er det noen som bor i Berlin her som har lyst til å treffes en gang? Jeg har to sønner, en på 6mnd og en på 5 1/2 år, og det hadde vært godt både for de og meg å få snakket litt norsk (med noen andre) innimellom:) Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Dytt Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Hun her bor i Berlin : http://tyskertosa.blogspot.no/ Kjenner henne ikke, men bloggen er kul og kanskje hun vil ha flere venner
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Takk for tipset:) har plumpet borti bloggen hennes en gang før jeg og. Virker som ei trivelig jente, men jeg er omtrent ti år eldre, så føler meg litt for gammel for henne... Men det trenger jo ikke bety noe:) Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Hei, jeg bor i Berlin og har en jente på 5 1/2 år. Hadde vært koselig å treffes. Anonym poster: 1ce23c46bffd5f37953d377bb90bd858 Anonym poster: 1ce23c46bffd5f37953d377bb90bd858
Peika Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Så koselig! Hvor bor dere? Vi drar vel på påskeferie nå, men en kafetur etter skoleferien hadde vært hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2013 #7 Skrevet 28. mars 2013 Dytt Anonym poster: 3da00cb8ac9354a6fe5cb77039910e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå